Toon posts:

wie heeft hier de SONY MZ-R70 (MD walkman)?

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
En kan mij vertellen welke knopjes ik precies (en hoe vaak) ik moet indrukken om een MD helemaal te wissen? (mijn display is namelijk stuk en ik kan dus niet zien waar ik zit in het menu...)

Verwijderd

Kun je dat niet in de handleiding terugvinden?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 juli 2001 20:33 schreef sjef hoelenpapers het volgende:
Kun je dat niet in de handleiding terugvinden?
daar ben ik ondertussen ook naar op zoek, maar voor zover ik me kan herinneren staat daar "druk enkele keren op knop y tot je dit en dat ziet"

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:51
Hmm, je moet zorgen dat hij niet aan het spelen is. Dan op menu, enter (dan ga je naar edit), dan een keer naar rechts (erase), dan weer enter, dan nog een keer enter (bevestigen). Ik dacht dat het zo moest..

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 juli 2001 20:35 schreef jventer het volgende:

[..]

daar ben ik ondertussen ook naar op zoek, maar voor zover ik me kan herinneren staat daar "druk enkele keren op knop y tot je dit en dat ziet"
en ja hoor.. dat staat er |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 juli 2001 20:36 schreef Arzie het volgende:
Hmm, je moet zorgen dat hij niet aan het spelen is. Dan op menu, enter (dan ga je naar edit), dan een keer naar rechts (erase), dan weer enter, dan nog een keer enter (bevestigen). Ik dacht dat het zo moest..
even proberen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 juli 2001 20:37 schreef jventer het volgende:

[..]

even proberen ;)
idd, het werkt ;) heel erg bedankt :)

stom rot display :r na de vakantie maar ff een nieuwe kopen >:)

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:51
Werkt idd niet zo fijn. Maar zo wordt het wel een dure hobby ;) Ik heb er nog wel eentje liggen, interesse? Mail even (zie profile).

Verwijderd

Ik heb de MZ-R900 en ben er wel tevreden mee , slaat alleen nergens op dat je er van die f#$k oordopjes bij krijgt. Het menu is zo te zien wel hetzelfde , iig mbt het wissen van een MDtje
Pagina: 1