Ik heb een paar maanden terug in december een computer gebouwd met de volgende specificaties:
- sharkoon Shark Zone C10
- Asrock H81M-ITX
- AMD Athlon X4 840
- XFX Radeon RX 460
- corsair VS450
- samsung EVO 840 SSD
- Corsair vengeance 2x4 GB DDR3-2133
Het probleem heeft zich 2 keer opgetreden, maar dat vatte ik al verkeerd op aangezien het een zeer nieuwe pc is.
De eerste keer gebeurde het terwijl ik aan het streamen was, ik had een hele hoop programma's op de achtergrond. Ineens ging het scherm op zwart en niet lang daarna op een lichtblauw scherm en het geluid liep ook vast.
Daarna heb ik de computer opnieuw opgestart en werkte prima.
Dat was echter een paar maanden geleden. Gisteren was het weer raak.
Precies hetzelfde gebeurde als bij de eerste keer. Ik heb dit keer de behuizing opengemaakt en ik merkte al gelijk dat het vrij warm was.
Toen checkte ik de ram en de ram was heel erg heet.
Ik heb toen de computer uitgezet want ik dacht dat het een warmteprobleem was.
Zou dit misschien aan de airflow in mijn behuizing kunnen liggen aangezien mijn cable management niet heel fantastisch is? Sharkoon heeft ook aangeraden om een modulaire PSU met de behuizing te kopen maar daar was ik iets te laat van op de hoogte
- sharkoon Shark Zone C10
- Asrock H81M-ITX
- AMD Athlon X4 840
- XFX Radeon RX 460
- corsair VS450
- samsung EVO 840 SSD
- Corsair vengeance 2x4 GB DDR3-2133
Het probleem heeft zich 2 keer opgetreden, maar dat vatte ik al verkeerd op aangezien het een zeer nieuwe pc is.
De eerste keer gebeurde het terwijl ik aan het streamen was, ik had een hele hoop programma's op de achtergrond. Ineens ging het scherm op zwart en niet lang daarna op een lichtblauw scherm en het geluid liep ook vast.
Daarna heb ik de computer opnieuw opgestart en werkte prima.
Dat was echter een paar maanden geleden. Gisteren was het weer raak.
Precies hetzelfde gebeurde als bij de eerste keer. Ik heb dit keer de behuizing opengemaakt en ik merkte al gelijk dat het vrij warm was.
Toen checkte ik de ram en de ram was heel erg heet.
Ik heb toen de computer uitgezet want ik dacht dat het een warmteprobleem was.
Zou dit misschien aan de airflow in mijn behuizing kunnen liggen aangezien mijn cable management niet heel fantastisch is? Sharkoon heeft ook aangeraden om een modulaire PSU met de behuizing te kopen maar daar was ik iets te laat van op de hoogte