Ik zit momenteel met een probleem, voor een backup-oplossing wil ik graag gebruik maken van een Synology NAS DS216 (met DSM 6.1 en Hyper Backup). Hier worden dan 2 externe harde schijven op aangesloten die elke week roteren (1 aangesloten en 1 mee naar huis), in principe geen probleem maar ik krijg hier ook e-mail notificaties van aan, waar 1 dan gelukt is en de andere (omdat deze niet aangesloten is) mislukt.
Graag zou ik dus willen dat elke week wanneer ik deze schijf vervang de backups gewoon verder blijven doorlopen en dat ik geen e-mail notificatie meer ontvang dat te maken heeft met dat de andere schijf niet is aangesloten.
De beste oplossing zou zijn als de 2 schijven gebruik kunnen maken van dezelfde usbshare waardoor er maar 1 job ingesteld moet worden.
Blijkbaar moet er een workaround zijn maar ik krijg die niet gevonden, enkel nog over eerdere versies waar Time backup actief is.
Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen, thanks
Graag zou ik dus willen dat elke week wanneer ik deze schijf vervang de backups gewoon verder blijven doorlopen en dat ik geen e-mail notificatie meer ontvang dat te maken heeft met dat de andere schijf niet is aangesloten.
De beste oplossing zou zijn als de 2 schijven gebruik kunnen maken van dezelfde usbshare waardoor er maar 1 job ingesteld moet worden.
Blijkbaar moet er een workaround zijn maar ik krijg die niet gevonden, enkel nog over eerdere versies waar Time backup actief is.
Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen, thanks
[ Voor 8% gewijzigd door bython op 03-03-2017 22:49 . Reden: Beetje verduidelijkt ]