Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Stroom via stopcontact uitbreiden

Pagina: 1
Acties:

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01:31

Oxigeon

En zo is dat!

Topicstarter
Beste lezers,

Op dit moment heb ik beneden in mijn meterkast een ziggo modem staan. En boven een modem wat het ziggo signaal (wifi) via een tp-link adapter via het stopcontact ernaartoe stuurt. Nu wil ik graag nog een draadloze adapter bijkopen wat ik kan gebruiken met de adapter van tp-link. Ik zoek eigenlijk een goedkoop dingetje wat goed werkt. Op internet vind ik er alleen maar die 30 tot 45 Euro kosten. Maar is er geen alternatief?

Alvast bedankt

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-11 14:48

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Powerline adapters kan je beter van dezelfde fabrikant kopen, tussen verschillende merkenschijnt het niet altijd lekker te werken. En die dingen kosten gewoon geld.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Oxigeon schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 18:34:
... Op internet vind ik er alleen maar die 30 tot 45 Euro kosten...
product: TP-Link AV500 Nano Powerline adapter

[ Voor 15% gewijzigd door Brahiewahiewa op 03-03-2017 21:37 ]

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• Techneut
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Beste lezers,

Op dit moment heb ik beneden in mijn meterkast een ziggo modem staan. En boven een modem wat het ziggo signaal (wifi) via een tp-link adapter via het stopcontact ernaartoe stuurt.
Twee modems???

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

[...]

Op internet vind ik er alleen maar die 30 tot 45 Euro kosten. Maar is er geen alternatief?
Voor een dubbeltje ga je niet op eerste rij staan. EUR 30-45 is ultra low-end meuk. Voor enigszins fatsoenlijke PLC wil je MiMo, dus "1200Mbps" of beter hebben. Dat begint ergens rond de EUR 80. Daaronder zit je op de fase-nulpaar aan te modderen en kun je noch performance noch stabilitiet verwachten.

Als je voor EUR 30 iets wilt doen, koop een Ethernetkabel en werk die ergens weg. Zowel goedkopere als performantere oplossing.

Oslik blyat! Oslik!