Homecinema set (Panasonic SA-BT230)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
De receiver/blue-ray speler van mijn 5.1-set heeft het begeven. De bijbehorende boxjes vereisen een aparte aansluiting en die kan ik dus niet zomaar op de pc aansluiten. Ik wil graag deze boxjes hergebruiken en vraag me af hoe ik dat aanpak. Moet ik een soundboard of een receiver of iets dergelijks kopen?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb niks kunnen vinden, aangezien deze set niet meer te koop is.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:12
Als ik de aansluiting van die Pana zie:
http://static.trustedrevi...b/4764/13307-speakers.jpg
zijn het gewoon plus-min.
Dus je zou een instap (duurder mag ook) receiver kunnen nemen, stekkers van kabels knippen en de kabels in de goeie aansluiting drukken van de receiver.

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:22

FeaR

In GoT we trust

De Panasonic SA-BT230 heeft een passieve subwoofer. Dat wordt nog wel een uitdaging. Pioneer heeft de VSX-S reeks die een passieve subwoofer aan kunnen sturen, de overige 99,999% van de receivers die je zal vinden zal alleen een Pre Out hebben en dus een actieve subwoofer verwachten. Wat te doen met een situatie als deze moet te vinden zijn met de zoekfunctie op GoT, er zijn tal van dit soort topics geweest. Idem met hoe je passieve speakers op een PC aan moet sluiten. Iets van eigen inzet is op GoT wel gewenst.

[ Voor 11% gewijzigd door FeaR op 03-03-2017 17:32 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.