Hi all,
Ik ben aan het kijken naar een nieuwe pc. Ik gebruik momenteel een macbook pro 13 inch (2015) voor het bewerken van foto's, maar ik kan hier niet echt op gamen. Nou zie ik hier veel builds die gericht zijn op gamen maar niet zo zeer op de combi gamen en fotobewerking.
Ik wil de pc zo future proof mogenlijk hebben.
Ik wil de DELL ULTRASHARP U2515H er bij kopen dit hoeft niet bij de prijs opgerekend te worden. Is dit een goede keus?
Is het een beetje te doen om de pc zelf in elkaar te zetten of moet ik dit laten doen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Foto's bewerken met lightroom en photoshop, en games zoals H1Z1, battlefield 1 en arma spelen op full HD en hoge settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsbord en muis heb ik al. l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk zelf aan een 1060 6g videokaart en 2tb hdd en een 250 ssd
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou het liefst nvidea en intel gebruiken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het kan zo stil mogenlijk.
Ga je overklokken?
Ik denk het niet aangezien de levensduur dan korter word
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat iemand een lijst met onderdelen kan samenstellen die het best gericht zijn op wat ik zoek
Ik ben aan het kijken naar een nieuwe pc. Ik gebruik momenteel een macbook pro 13 inch (2015) voor het bewerken van foto's, maar ik kan hier niet echt op gamen. Nou zie ik hier veel builds die gericht zijn op gamen maar niet zo zeer op de combi gamen en fotobewerking.
Ik wil de pc zo future proof mogenlijk hebben.
Ik wil de DELL ULTRASHARP U2515H er bij kopen dit hoeft niet bij de prijs opgerekend te worden. Is dit een goede keus?
Is het een beetje te doen om de pc zelf in elkaar te zetten of moet ik dit laten doen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Foto's bewerken met lightroom en photoshop, en games zoals H1Z1, battlefield 1 en arma spelen op full HD en hoge settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsbord en muis heb ik al. l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk zelf aan een 1060 6g videokaart en 2tb hdd en een 250 ssd
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou het liefst nvidea en intel gebruiken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het kan zo stil mogenlijk.
Ga je overklokken?
Ik denk het niet aangezien de levensduur dan korter word
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat iemand een lijst met onderdelen kan samenstellen die het best gericht zijn op wat ik zoek