Kan hotmail niet meer ophalen met outlook express

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• chemistone
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
Ik krijg de volgende foutmelding als ik via outlook express mijn mail ophaal. Het de firewall al uitgezet maar nog steeds hetzelfde probleem.

Foutmelding

Er kan niet worden gecontroleerd op nieuwe berichten op de HTTP-server. Account: 'Hotmail', Server: 'http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp', Protocol: HTTPMail, Reactie van server: 'De volgende labels zijn niet afgesloten: D:multistatus, D:response, D:propstat, D:prop, hm:inbox.
', Poort: 0, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0xC00CE553

Wie helpt?

Verwijderd

Met outlook kun je alleen pop-mail ophalen, en hotmail is geen pop-mail.
Hotmail + outlook express werkt niet.

Verwijderd

"Er kan niet worden gecontroleerd op nieuwe berichten op de HTTP-server"
Kan hij dus wel mee overweg hoor :)

• aphrodisiac
  • Laatst online: 25-07 08:03

aphrodisiac

*zzz*

Op dinsdag 03 juli 2001 23:54 schreef albundy33 het volgende:
Met outlook kun je alleen pop-mail ophalen, en hotmail is geen pop-mail.
Hotmail + outlook express werkt niet.
Dat is niet waar. Vanaf versie 5 van Outlook Express kun je ook Hotmail mailtjes ermee ophalen. Een oplossing voor dit probleem heb ik helaas niet.

pc specs | mijn specs

• Yepaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-09-2025
Dit probleem (of soort gelijk) heb ik ook eens gehad met hotmail via Outlook Express. Het enige wat hielp was account te verwijderen uit outlook en een nieuw hotmail account aanmaken. Als je klaar bent in je accountproperties van je nieuwe account je huidige hotmail account invullen. Daarna werkte het weer, maar naar een week was het weer zover dus een echte oplossing is het niet maar misschien wel het proberen waard. Succes

• BosPiet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09-2006
Die foutmelding krijg ik ook zodra ik outlook express opstart, maar als ik daarna nog eens op mail controleer gaat het wel goed...

Koop je eigen eiland!

• chemistone
Op woensdag 04 juli 2001 14:23 schreef Yepaap het volgende:
Dit probleem (of soort gelijk) heb ik ook eens gehad met hotmail via Outlook Express. Het enige wat hielp was account te verwijderen uit outlook en een nieuw hotmail account aanmaken. Als je klaar bent in je accountproperties van je nieuwe account je huidige hotmail account invullen. Daarna werkte het weer, maar naar een week was het weer zover dus een echte oplossing is het niet maar misschien wel het proberen waard. Succes
Heb mijn oude weggegooid en een nieuwe hotmailaccount aangemaakt. Dit geeft de zelfde foutmelding. Ik begrijp hieruit wel dat het vaker voorkomt. Iemand anders nog een oplossing, heb m'n firewall en virusscanner uitgezet, maar het zelfde resultaat.

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ik heb dus hetzelfde probleem... Hij deed het aan het begin gewoon goed, hij heeft een weekje of 3 goed gedaan. Alleen op een of andere onverklaarbare redenen doet hij het niet meer. Bij mij geeft tie dus dezelfde foutmelding....

Errug vaag...

• veryip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-08 14:58

veryip

Nikon D7000 + Glas

hoe ik het doe:

Outlook opstarten, inbellen... vervolgens gaat ie op mail controleren maar dat erkt dus niet als je toevallig Hotmail bovenaan hebt staan. Ik breek het mail checken dus af en 'k start 'm opnieuw op; dan loopt ie wel lekker door en haalt ie 1 pop en 3 hotmailaccountjes binnen.

Alleen een ding wat wel heel vervelend is; somsd at gooit ie de boel door elkaar end an gaat ie bijvoorbeeld de mailtjes van een ander account downloaden; dat schiet dus niet op en kan je de andere mailtjes, die dan zijn weggegooid en wel bij het account hore, weer opnieuw binnen halen..... maar ja :?

Nikon D7000

• chemistone
Op vrijdag 06 juli 2001 00:42 schreef Basz19 het volgende:
Ik heb dus hetzelfde probleem... Hij deed het aan het begin gewoon goed, hij heeft een weekje of 3 goed gedaan. Alleen op een of andere onverklaarbare redenen doet hij het niet meer. Bij mij geeft tie dus dezelfde foutmelding....

Errug vaag...
Bij mij heeft ie een maand of 5 zonder problemen gewerkt. Ik heb zelf geen enkel idee meer wat dit probleem zou kunnen veroorzaken. En zonder dat is het oplossen wel erg lastig. Ben wel blij dat ik niet de enige ben met dit probleem, sorry voor de mensen die het ook hebben.

• waterwolf
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-07 17:11
verwijder je hotmail accound, en stel opnieuw in, 't zou kunnen helpen.

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mijne heeft ook lang gewerkt ennu steeds dezelfde error erg brak :(
Vond wel handig ophalen via outlook nu moet het weer via MSN of via web :(

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Hebben jullie soms een proxy server aanstaan bij je internet eigenschappen??
Om de 1 of ander vage reden werkt het nl niet meer als je een proxy gebruikt. Zodra ik de chello proxy "activeer" dan werkt alles prima, behalve hotmail in Outlook Exprees.
Probeer dan dus gewoon even zonder proxy, of voeg hotmail.com en www.hotmail.com toe aan de adressen waarvoor de proxy niet gebruikt wordt.

Wees consequent, maar niet altijd

• chemistone
Heb gewoon modem, geen proxy dus, of wel? Heb hotmail weggegooid en opnieuw geinstalleerd, heeft het een keer gedaan, daarna niet meer.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
hoe stel je het uberhaupt in alles van hotmail waar staat er een beschrijving van

• chemistone
Hij doet het weer, wat hokjes aangevinkt in explorer omtrend proxy (dus toch) en beveiligingszaken.

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
bij mij werkt het wel, die hotmail mails binnenhalen met outlook, alleen ik krijg ze allemaal twee keer binnen? Wat is dat dan voor een k-t probleem? |:(

• clasimodo
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-08-2023
Eureka!

Ik had hetzelfde. Het bleek aan de settings van de cookies te liggen. Wanneer je de session cookies allowed, doet hij het weer.

Succes.

Ik heb nooit haast. dat is zo zonde van mijn tijd.

Verwijderd

Op donderdag 02 augustus 2001 09:37 schreef da_rippah het volgende:
bij mij werkt het wel, die hotmail mails binnenhalen met outlook, alleen ik krijg ze allemaal twee keer binnen? Wat is dat dan voor een k-t probleem? |:(
dat had ik eerst ook :? alleen bij mij verdween dat opeens gewoon :+
Pagina: 1