Beveiligingscamera + kabel zonder recorder

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• laptop23
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 24-01 20:31
Beste forumers,

Ik ben op zoek naar een cameraset van ongeveer 4 camera's die via kabel (aangezien draadloos niet mogelijk is) beelden live op een scherm toont zonder een opname functie. Het zou moeten dienen om de bevalling van dieren live te volgen vanop afstand (thuis).

Heeft iemand een idee?

Alle reacties

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:09
Wat heb je zelf al gevonden? Wat is je budget. Lijkt mij niet hele rare eisen. Dus zal vast genoeg te vinden zijn.

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Moeten het beeld in full 4k @ 120fps te bekijken zijn.? Of is het meer van als je min of 'eer kan zien dat er koe gaat kalven dat je moet gaan kijken. Wat is je budget ongeveer?

Wij hebben zo een goedkoop cctv setje op ebay gekocht. Beeld is niet super ofc, maar goed genoeg om te kijken of er wat aan de hand is en kijkje te gaan nemen.

Denk dat se voor 120euro volledige set hadden met 4*16m kabel en 4 cameras plus dvr. (Recorden gaat ook maar zit geen schijf in)

Je kan ook 4 ipcams kopen natuurlijk.

Hangt er beetje af wat je echt nodig hebt.

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

• laptop23
Het budget ligt zo rond de 400 euro voor de ,(set) camera's, draadloos/ip zal waarschijnlijk niet mogelijk zijn omdat het signaal door enkele dikke muren moet en uit ervaring van vorige draadloze kcamera's weet ik dat dit niet lukt.
Verder zijn we nu een beetje gericht op het DVR 830s set van Smartwares maar het probleem hier zit dat ik een camera wil plaatsen op 70 meter van de recorder. Opzich niet zo'n probleem maar ik moet wel weten dat er Iéts te zien zal zijn op het beeld door het waarschijnlijke signaal verlies op zulke lengte.

En wanneer ik een extra kabel moet bestellen, welke moet dat dan zijn voor dit systeem ik zie in de gebruiksaanwijzing online dat ze 'coaxial cable' schrijven echter wanneer ik dit opzoek op de website van allekabels krijg ik verschillende soorten van coax, tot videokabel, antennekabel.
@azz_kikr

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Hoe de kabel officieel noemt. Coax met een bnc connector denk ik. Stroom loopt over de zelfde kabel.

Het gaat om de volgende soort kabel: https://nl.aliexpress.com...al-Cable/32479485336.html

2 kabels tegeneenzetten heb je koppelstukje nodig.

Bij ons is het kabel van 50meter de langste, we hebben er beetje voor gezorgd dat de dvr in het midden stond dat er nooit geen extreme lange kabels waren en vandaar vertrekt er een netwerkkabel.

De onze is nu wel al 6 jaar oud ofso, ondertussen zal kwaliteit wel beter zijn en de web interface ook :D

Ps ipcams hoeft niet noodzakelijk wireless zijn, bestaan er ook met poe, mss is dat ook mogelijkheid?

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

• laptop23
Volgens mij wordt het deze opstelling: smartwares DVR830S met balun en een lange UTP kabel.
Pagina: 1