Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:57
Mijn vraag
Heeft iemand de Razer Sabertooth werkend gekregen op Windows 10?
Controller is aangesloten via een USB kabel, maar helaas ziet mijn PC de controller niet (zlefs niet in Apparaatbeheer)

Relevante software en hardware die ik gebruik
- Intel i7 920
- Asus P5T SE

Drivers voor bovenstaande componenten zijn er niet voor W10, alleen voor W7 of lager..

- Windows 10 Home

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Voor de zomer heb ik mijn PC geupgraded van W7 naar W10. Ik had en heb daarna een tijd mijn Razer Sabertooth controller niet gebruikt (ook niet getest toen..). Van de week wilde ik deze weer gaan gebruiken maar ik kreeg hem niet aan de praat. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd:
- CPU/MoBo drivers updaten zonder succes (zie vorige alinea)
- Razer site zelf.(zie volgende punt)
- Verschillende fora.
Bij alle oplossingen kreeg ik hetzelfde verhaal; USB aansluiten, naar Apparaatbeheer gaan, 'Install drivers Unknown Device', zoeken op de PC, driver: Microsoft controller oid. Helaas zie ik nergens in Apparaatbeheer dat de controller is aangesloten.
- Ik heb alle USB-poorten al gehad (USB 2/3.0) Andere devices werken wel zoals een muis/toetsenborg (G5/G15)
- Op de Razer site staat wel dat W10 ondersteunt wordt..

Ik denk dat het aan de missende drivers ligt, maar ik wil dit toch graag checken. Hopelijk heeft iemand van jullie dezelfde controller en Windows 10 geinstalleerd of toch een andere oplossing?

PSN: Curvaa_