Lidl Laptop: 1GHz/CD brander voor 4888 piek

Pagina: 1
Acties:

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 14:18
Ik zag net in de Amersfoortse courant een aanbieding bij de Lidl: Een toshiba laptop met 1 GHz processor, 256 MB, 30 GB, 6×24×4×4 DVD/CD-RW combo, 14,1 inch XGA scherm met windows ME en nog wat Microsoft zooi voor onder de 5000 piek. Is dit een leuke aanbieding?

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-08 18:59
heel leuk ja, wij hebben op het werk 2 van die laptops, alleen de oudere aanbieding,
p3850 geloof ik, dingen draaien perfect!

Verwijderd

*disregard*

(oftewel: laat maar)

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

Das heel erg leuk, wat is dat voor zaak, linkje ?!

One of the animals has left its cage today.

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Dat is een supermarkt keten.
De laptops zijn van het Merk Gericom, een duits bedrijf.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 23:13 schreef Majestic het volgende:
Dat is een supermarkt keten.
De laptops zijn van het Merk Gericom, een duits bedrijf.
Huh? Geen Toshiba dus? Of zijn ze soms 'made by Toshiba'. :?

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

s3n

waarschijnlijk is alleen de cdrom speler van toshiba.
Nu hopen ze dat iedereen denkt dat het een toshiba is, lukt ze vrij aardig als ik dit lees :)

Verwijderd

ja en als er iets mee is en hij moet weg voor garantie ben je hem gelijk een half jaar kwijt

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-08 12:22

Maf

Kan nooit echt van Toshiba zijn; als je op hun site gaat kijken zie je de officiele prijzen voor notebooks; voor zo'n configuratie betaal je minstens 6000,-

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

• Spice
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Lidl is net zo, keten als aldi, alles in dozen etc., duits en soms leuke hardware aanbiedingen, omdat ze beide Duis zijn adviseer ik je op een duitse site te gaan snuffelen in tomshardware.de is er vast wel iets in het forum te vinden

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
Lidl is dus de goedkoopste ghetto supermark van alle supermarkten. bij onze school in utrecht hebben ze er nu ook 1 neergestampt. teeeering wat een crap verkopen ze daar. die cola smaakt naar een of ander mislukt chemisch goedje. :r

ik zou daar echt geen laptop gaan kopen :r

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 14:06 schreef weareborg het volgende:
Lidl is dus de goedkoopste ghetto supermark van alle supermarkten. bij onze school in utrecht hebben ze er nu ook 1 neergestampt. teeeering wat een crap verkopen ze daar. die cola smaakt naar een of ander mislukt chemisch goedje. :r

wie zegt dat cola net zo'n kwaliteit heeft als die laptop :? volgens mij is het een best goed dingetje :)

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 14:06 schreef weareborg het volgende:

Ja, en ik vind de olijven van de COOP vies (je weet wel, is dat doorzichtige bakje). Dus daarom zou ik nooit pindakaas bij de COOP kopen.

Sjeez, wat een onzin argument :r

Verwijderd

gek ik heb ook zo'n krantje gekregen, en daar staat hij voor F4777,= in. Het merk is nier meer gericom(zoals die aanbieding van een maand terug) maar nu is het "supersonic".

*help* die naam alleen al.

nog 1 laatste punt die advertentie in mijn krantje doet vermoeden dat het om een aparte dvd-speler en een aparte brander gaat. Kan iemand dat bevestigen?

• Spice
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 13:48 schreef Spice het volgende:
Lidl is net zo, keten als aldi, alles in dozen etc., duits en soms leuke hardware aanbiedingen, omdat ze beide Duis zijn adviseer ik je op een duitse site te gaan snuffelen in tomshardware.de is er vast wel iets in het forum te vinden
sorry Lidl is ENGELS toch :)

www.lidl.nl

{dom van me |:( lidl is duits

1973: first Lidl-Store in South Germany

}

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
Op woensdag 04 juli 2001 14:17 schreef The Rapier het volgende:
Het merk is nier meer gericom(zoals die aanbieding van een maand terug) maar nu is het "supersonic".

*help* die naam alleen al.
Sterker nog: het is First Supersonic... Ik denk dat het meer te maken heeft met de snelheid waarmee ze de geest geven ;)

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 15:55 schreef Spice het volgende:
http://www.tomshardware.de/cgi-bin/community/showthreaded.pl?Cat=&Board=con_notebook&Number=24782&page=0&view=collapsed&sb=5

stonden pas twee postings, zal wel gaan groeien
niet echt positieve reactie als je van plan bent je laptop vaker mee te nemen voor reizen enz

• Linchpin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 18:41
Bij die vorige laptop-aanbieding van lidl hadden ze geloof ik in totaal maar zo'n 450 laptops om te verkopen, waarvan er vele al vantevoren waren gereserveerd. Hierdoor waren er veel teleurgestelde mensen die dus gene laptop konden kopen. Als je van die aanbieding gebruik wil maken zou ik zorgen dat je er snel bij bent!

Verwijderd

Ik heb vandaag zelf zo'n folder gehaald, maar het is dus inderdaad geen Toshiba. Alleen de CD ROM en de harddisk zijn van Toshiba, de rest niet. Prijs is volgens de folder vanaf 11 juli 4777 gulden. Leuk, maar ik ga dan toch liever voor een betrouwbaar merk. Dell lijkt me wel ok.

(Het was inderdaad te mooi om waar te zijn. :z )

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op dinsdag 03 juli 2001 20:09 schreef Straat het volgende:
Ik zag net in de Amersfoortse courant een aanbieding bij de Lidl: Een toshiba laptop met 1 GHz processor, 256 MB, 30 GB, 6×24×4×4 DVD/CD-RW combo, 14,1 inch XGA scherm met windows ME en nog wat Microsoft zooi voor onder de 5000 piek. Is dit een leuke aanbieding?
Wat voor proc is het eigenlijk?

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Verwijderd

Pentium III (zal wel mobile P-III zijn)

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Op woensdag 04 juli 2001 21:48 schreef Scipionyx het volgende:

Wat voor proc is het eigenlijk?
De vorige bij lidl belgie was een gewone PIII 1Ghz naar verluidt

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Verwijderd

Viel me op dat de laptops op de Gericom site, als het er zoeen is dan, voorzien zijn van zo baggertrage SIS630 Chipset..

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Ik zou zeggen: neem bijvoorbeeld een Dell insprion 8000 van Dell. Groot en zwaar maar gaaf.

Voorbeeld:
Intel® Pentium® III 1000MHz processor, 128MB geheugen, 15.0" TFT scherm (1400*1050), 8xDVD-ROM, 16MB nVidia GeForce2 Go grafische kaart.
Voor FL 5195.00 (excl. BTW)

Bij op ons kantoor sjouwen we er al jaren met Inspiron 7000, 7500 en die dingen zijn gewoon heel goed. GROOOT scherm!

edit: dit is geen reclame voor Dell ofzo, gewoon een tip: kies voor f 1000 meer oid voor een echt merk.

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Pagina: 1