Quake 3 gaat niet verder en Tony Hawk ook niet ???

Pagina: 1
Acties:

• WhistlerNL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 23:51
Als ik Quake 3 ga spelen, singeplayer, op hardcore, dan is het heeeel simpel. en op nightmare is het dan in een keer veel moeilijker. ook zodra ik de score limit bereik gaat ie gewoon verder, net alsof ik skirmisch speel zonder fraglimit. en hij vraagt elke keer als ik opstart naar mijn key.

en tony hawk springt er elke keer uit zodra ik in het spel kom, zodra ik ga skaten dus en zelf moet gaan sturen.

Verwijderd

specs van je bak??
drivers???

zo weten we nog nix natuurlijk

• WhistlerNL
ohw natuurlijk:

- quake 3 versie 1.27
- win 98 fe
- via 432 drivers
- 12.90 videodrivers
- liveware 3
- mouseware 9.28

- duron 600
- 256 mb ram
- jetway 663as bordje (bios a11)
- 9 gb WD (udma 66, 7200 rpm)
- sblive

speel q3 op zijn allerhooste detail, alleen dan wel op 640x480x16 bits kleurtjes. en hij deed even normaal (2 levels gespeeld, maar nadat ik hem voor de 2e keer en 3e en 4e en enz opstartte, deed ie het niet meer.

en tony hawk speel ik gewoon 640x480. die deed eerst ook normaal, die doet gewoon opeens zo raar

• WhistlerNL
eigenlijk heb ik een beetje haast.......

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:52

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

THPS2 moet echt geen probleem zijn hoor met deze specificaties. Het probleem wat je hebt, lijkt een beetje op het Windows2000 probleem met THPS2. Maar je zegt dat het wel gewerkt heeft... Wat heb je dan veranderd aan je PC? Nieuw geheugen ofzo?

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

THPS2 werkt niet fijn in combo met win2k. Ik heb nog een patch liggen alleen ben ik de link kwijt :P Ff zoeken.

• WhistlerNL
volgens mij staat er bovenaan
- win 98 fe???

of vergis ik me nou?

maarja, het rare is dus dat er niets is veranderd aan mijn comp. heb ook niets softwarematigs gedaan wat ik normaal ook niet deed. ook geen virussen trouwens (weet niet of er virussen zijn die de boel flink kunnen vernaggelen?)

anders reinstall ik het boeltje zo wel even

als ik met tony hawk 2 mijn
THPS2 CAREER- MIJNNAAM.SAV
bewaar, kan ik dan na overnieuw kopieeren gewoon weer verder spelen

het zijn trouwens wel allebei PIEP......

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

* IceStorm leest niet goed, sorry :)

Reinstall lijkt me geen slecht idee. En ik zou maar niet zeggen dat het illegale zooi is, dan heb je namelijk ook niks te klagen imho.

• WhistlerNL
zo beter????

lezen jullie soms alleen ff snel het probleem door ofzo, niet hele post. 2 mensen zeggen allebei dat het aan w2k kan liggen?

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:52

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Ik zeg niet dat het aan Windows2000 ligt, maar dat het lijkt op het probleem wat zich bij Windows2000 voordoet met THPS2... duzzz

Maaruh, opnieuw installeren lijkt me inderdaad het beste wat je kunt doen (was er eigenlijk al vanuit gegaan dat je dit al geprobeerd had... :P )

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• WhistlerNL
nee, probeer altijd eerst ff het op andere manier op te lossen, dan heb ik ook weer wat geleerd

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:15

Copyman

Dode muis

Ik heb q3 ook samen met win98se lopen, maar q3 gaf bij mij alleen die "cd-key" fout toen ik de illegale versie van q3 had, nu ik de originele cd thuis heb, heb ik hier geen last meer van. Ik weet niet of jij dus de illegale of originele cd thuis hebt? ;)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• WhistlerNL
Op woensdag 04 juli 2001 11:01 schreef Copyman het volgende:
Ik heb q3 ook samen met win98se lopen, maar q3 gaf bij mij alleen die "cd-key" fout toen ik de illegale versie van q3 had, nu ik de originele cd thuis heb, heb ik hier geen last meer van. Ik weet niet of jij dus de illegale of originele cd thuis hebt? ;)
als je iets eerder was geweest had je kunnen lezen of ik de illegale of legale had

maar het is nu iig verholpen, quake 3 deed weer normaal na reinstall

dat tony hawk flipte kwam omdat ik in mijn registry .dat files had gekoppeld aan activemovie (iig het zelfde proggie dat ook divx en mpegjes opent). toen ik het weer terug had gezet deed tony hawk weer normaal.

(dat ik .dat aan activemovie koppelde is omdat ik een stel .dat filmpjes heb en die standaar niet door mijn win98fe_uk geopend worden)

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Op dinsdag 03 juli 2001 20:56 schreef Fighter het volgende:
eigenlijk heb ik een beetje haast.......
ROFLMAO

:)

Er is voor quake3 een nieuwe patch uit hoor, 1.29f beta ofzo. Zitten VEEL bug fixes in, probeer dat eens. Van tony hawk weet ik niets. Not my type of game.

Check eens of je baseq3/q3key file writable is, en of er dit instaat:

gxxxxkeyxxxxxxxh
// generated by quake, do not modify
// Do not give this file to ANYONE.
// id Software and Activision will NOT ask you to send this file to them.

http://mrfloris.com

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Op dinsdag 03 juli 2001 20:27 schreef Fighter het volgende:
win 98 fe
Se ?

http://mrfloris.com

• WhistlerNL
zal er wel niet instaan...vul meestal maar niets in en druk op accept, dan gaat ie weer verder

maar die patch kan ik zelf niet downloaden, krijg ik volgende week. maar het was ook al opgelost ondertussen. (heb zelf trouwens versie ?.27)

• WhistlerNL
Op donderdag 05 juli 2001 19:59 schreef xiphoid het volgende:

[..]

Se ?
??? fe = gewoon first Edition
se = second edition

maar bij mijn eerstvolgende reinstall van win gaat se er wel op, vind het niet leuk dat ik elke keer handmatig mijn start menu moet sorteren. (die functie in w2k is helemaal handig -> resort)

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Op donderdag 05 juli 2001 20:04 schreef Fighter het volgende:

[..]

??? fe = gewoon first Edition
se = second edition

maar bij mijn eerstvolgende reinstall van win gaat se er wel op, vind het niet leuk dat ik elke keer handmatig mijn start menu moet sorteren. (die functie in w2k is helemaal handig -> resort)
fe word gewoon weggelaten

Verwijderd

Je hebt q3 wel gewoon gekocht?
Pagina: 1