Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09 19:48
Voor het eerst heb ik een 3d object gemaakt in illustrator, maar als ik dit resize of verplaats naar een nieuw artboard dan gaat het allemaal heeeeel traag. Nu is mijn vraag kan dit ook anders? Ik heb al "rasterize" geprobeerd, maar dan verliest het toch wat aan kwaliteit bij het inzoomen. Het moet dus als het ware wel een vector blijven, maar mag wat "compacter" worden zodat ik er fatsoenlijk mee kan werken.

Als er nog wat aanvullende informatie nodig is om een oplossing te kunnen geven hoor ik het graag.

P.s. het zou ook fijn zijn als dit tevens de oplossing kan zijn van een kleiner bestand.. het is nu bijna 400mb

Edit 1: Ik heb Expand Appearance gedaan en nu is er wel stukken beter mee te werken. Het bestand blijft groot. Misschien is er nog een andere betere oplossing?

[ Voor 21% gewijzigd door Blueflame_Core op 03-03-2017 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:47
Wat voor specs heeft je pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09 19:48
3,5 ghz quad-core AMD processor, 8gb Kingston Hyper-X ram en de videokaart is een ATI Radeon HD 5450 1gb, niks bijzonders.
Het zou aan deze laatste kunnen liggen, maar ik werk ook vanaf mijn Synology NAS (1,2ghz single-core / 512mb ram). Zou het hier ook iets mee te maken kunnen hebben of staat dit hier los van? Het opslaan gaat ook redelijk traag.

[ Voor 10% gewijzigd door Blueflame_Core op 07-03-2017 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:47
Het laatste zou er zeker mee te maken kunnen hebben, probeer eens het bestand vanuit je pc te runnen ipv je nas.