Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb laatst een gouden huawei P8+ tweedehands gekregen. Nu heb ik last van wat problemen met de telefoon dus wou ik wat zoekwerk doen op internet maar nu blijkt dat ik nergens ook maar iets van een P8+ kan vinden dus vroeg ik me af of de P8+ hetzelfde is als een P8max.

Altevast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik kan er ook niks over vinden. Zou je een screenshot kunnen maken van alle informatie die staat bij:
'Instellingen' -> 'Over deze telefoon'

Daar staat ook het typenummer en daarmee is te achterhalen welk toestel het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Nee dat is niet het zelfde, de p8 max in bijna niet verkocht in nederland.

En de P8+ bestaat simpelweg niet, je zal ze wel aangeboden zien op verschillende chinese websites maar dan gaat het om een clone(dus een imitatie versie van de P8 of de P8 Max)

Waarschijnlijk heb je dan een imitatie Huawei, dit kan je simpel checken door de kijken wat voor cpu er in de telefoon zit. Dit kan je doen door naar "Instellingen" te gaan en dan "Over de telefoon" te selecteren. En dan zou er bij de regel "CPU HISILICON kirin930/935" moeten staan. Als het een imitatie is dan staat er waarschijnlijk Mediatek of iets dergelijks.

[ Voor 41% gewijzigd door Aapie op 03-03-2017 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:37
Weet je zeker dat het een Huawei is en niet een GX P8+ of een Star P8+? (voor zover dit niet beiden dezelfde zijn)
Deze lijken aan de buiten kant wel wat op een Huawei maar zijn gewoon low budget toestellen.

Ik ben net als rens-br ook wel benieuwd naar wat er voor info staat bij 'Instellingen' -> 'Over deze telefoon'
Ook zou ik wel eens foto's willen zien van het toestel waarop duidelijk staat dat het een Huawei p8+ betreft.

[ Voor 32% gewijzigd door Gadgeteer op 03-03-2017 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor jullie reacties. Het is inderdaad geen huawei telefoon. Ik denk dat het de Star P8+ is. Bij instelling staat gewoon P8+. Omdat de telefoon zo erg op de huawai P serie lijkt en de persoon die de telefoon aan mij heeft gegeven dat zei ben ik er vanuit gegaan dat het waar was maar nu zie ik dat er nergens "huawei" staat.