Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brayonzee
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 03-06 16:34
Ik zit met het probleem dat mijn muis, Logitech G602 die inmiddels 1 jaar oud is, alleen werkt op 1 venster.
Ook met een andere muis gebeurt hetzelfde.
Omdat ik eerst dacht dat mijn pc aan het vastlopen was heb hem een hard-reset gegeven, maar dit hielp ook niet.

Als ik mijn muis opnieuw aanzet of opnieuw insteek op een ander venster zit her daarop gelocked.
Aangezien dit is mijn pc nutteloos in mijn geval aangezien ik vaak van venster moet veranderen.

Heb ook nergens anders een oplossing of gelijk probleem kunnen vinden op internet.

Hoop dat iemand snel een oplossing heeft, aangezien ik bezig ben met projecten voor andere mensen die zo snel mogelijk afgewerkt moeten zijn.

mvg
Brayn

Edit:
Na een Nvidia driver update doet alles het weer!

[ Voor 4% gewijzigd door Brayonzee op 02-03-2017 20:36 ]

Brayn

Beste antwoord (via F_J_K op 02-03-2017 20:37)

• Brayonzee
The_Vice schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:32:
Windows is up to date?

Heb bij de hand gehad dat een wifi muis het niet deed omdat er een windows update klaar stond. Logisch, niet echt, maar na update verholpen.

Die andere muis, bedraad?
F_J_K schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:33:
Begrijp ik goed dat het om 'any' scherm gaat?

Gokje: besmet door malware die grappig wil zijn (huh, dat is lang geleden). Doe, via toetsenbord of vanuit de safe mode, een malware scan. En kijk ook zelf war er allemaal autostart, schakel tijdelijk uit waar je de functie niet van kent.
Bijde bedankt voor de reactie maar na het updaten van Nvidia driver doet alles het weer!

Brayn

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Vice
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 22:52
Windows is up to date?

Heb bij de hand gehad dat een wifi muis het niet deed omdat er een windows update klaar stond. Logisch, niet echt, maar na update verholpen.

[ Voor 7% gewijzigd door The_Vice op 02-03-2017 20:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Gokje: besmet door malware die grappig wil zijn (huh, dat is lang geleden). Doe, via toetsenbord of vanuit de safe mode, een malware scan. En kijk ook zelf war er allemaal autostart, schakel tijdelijk uit waar je de functie niet van kent.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Brayonzee
The_Vice schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:32:
Windows is up to date?

F_J_K schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:33:

Bijde bedankt voor de reactie maar na het updaten van Nvidia driver doet alles het weer!

Brayn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Heh, kan ook :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)