Knipperende taakbalk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lookslikeyou
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-06 21:30
Al sinds een jaar heb ik last van een knipperende taakbalk. De taakbalk (Rechtsonderin) stopt op een random moment met knipperen. Ik kan er niet achter komen welk proces dit veroorzaakt. Vorige week heb ik windows 10 opnieuw geïnstalleerd. Vervolgens heb ik 1 voor 1 alle software opnieuw erop gezet zodat ik kon zien wat dit veroorzaakte. Maar de eerste dag was hier nog geen verschil in tot ik de volgende dag mijn laptop opnieuw aanzette en het probleem weer terug was. Voor alle zekerheid heb ik een opname ervan gemaakt. Je ziet rechtsonder de balk continu knipperen en tegelijk ook de muis laden op het moment dat deze stil staat.

Het gaat om een Dell 7537 met een i7-4510U, 16GB geheugen, een Intel HD 4400/Nvidia GT 750M en een zelf ingebouwde Crucial MX100 (256GB) met een verse Windows 10 . Ik heb verschillende drivers geprobeerd maar ook dit maakte geen verschil. Op dit moment weet ik niet hoe ik het kan oplossen, google levert ook geen vergelijkbare problemen op. Herkent iemand dit probleem of kan iemand mij helpen bij het oplossen?

https://www.youtube.com/w...BoeQLPTc&feature=youtu.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TanteBeth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 07-06 19:55
Zo te zien wringt zich steeds 1 pictogram tussen de andere in.
Alle instellingen->Persoonlijke instellingen->Taakbalk->systeemvak->selecteren welke pictogrammen.
Probeer eens Alles weergeven of probeer ze een voor een uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lookslikeyou
Dat heb ik nu zojuist gedaan maar er lijkt niet een extra pictogram bij te komen, hij verspringt alleen steeds zonder verklaarbare reden. Ik zie ook in taakbeheer niet een programma aan en uit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lookslikeyou
Afgelopen dagen verder gezocht naar een optie, maar nog niks kunnen vinden. Nergens op internet vind ik een vergelijkbaar probleem. Is er iemand die dit bekend voorkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-02 11:23
Welke programma's worden er in de achtergrond opgestart?
Kan je zien via de taskmanager en tabje Startup.

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miepz
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-02-2022
Hoi ik heb hier precies het zelfde ben al dagen bezig maar ik vermoed dat het in de laatste updates zit vandaag overnieuw geinstalleerd ging goed tot dat ik handmatig de laatste updates ging ophalen en installeren daarna weer het zelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

miepz schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 01:54:
Hoi ik heb hier precies het zelfde ben al dagen bezig maar ik vermoed dat het in de laatste updates zit vandaag overnieuw geinstalleerd ging goed tot dat ik handmatig de laatste updates ging ophalen en installeren daarna weer het zelfde probleem.
Welke update heb je het dan precies over?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miepz
Hoi ik heb het nu over KB890830 of KB3150513 laatste is de gene die een half uur nodig heeft om te installeren.
Het lijkt er idd op dat er een programma probeert op te starten.
de icoontjes verspringen in vak rechts onder er komt steeds een icoontje bij en is weer weg ook al zet je in opstarten alles wat niet nodig is uit blijft het ook gaan.
Mijn bureaublad icoontjes hebben verspringende mini icoontjes dr onder.
verder kan je in beeldscherm instellingen horizontaal/verticaal niet instellen omdat die ook verspringt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miepz
Als dit de reden is dat ze in februari geen updates deden dan is het nog niet opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miepz
kwam in taak beheer wat ook rond springt ook bureaublad icoon beheer tegen maar die is het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miepz
Mijn setup is
Msi x99raider
i76850k@4ghz daily/4.5ghz gaming
corsair HX850watt
corsair H110I gtx watercooling
Msi R9 380 Gaming4G
32gb kingston fury @2666
asus xonar essence stx
intel dcp3700 400gb pci e 4x
6x wd blue line 2 tb raid 1
windows 10 eerst build date 07-25-2015eerste build werkt np, na upgrade naar 1607 na upgrade begint het feest

[ Voor 25% gewijzigd door miepz op 18-03-2017 17:28 ]

Pagina: 1