Toon posts:

kan afbeelding niet openen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

hoop dat ik het juiste topic heb hier.
ik maak mbv een GIS-programma kaartjes, die ik opsla als .TIF-bestanden, van 25.506kb elk. Het zijn er vrij veel, het kan zijn dat er 100 in 1 map staan. Nu kan ik als ik ze na het opslaan wil openen, een deel hiervan niet meer openen. Blijft eerst een tijdje laden, nadat windows photo viewer de melding geeft: kan afbeelding niet openen, bestandsindeling wordt niet door phote viewer ondersteund of de meest recente updates blabla. Maar een deel doet het dus ook gewoon wel. De niet-te-openen-afbeeldingen zijn ook niet te openen in paint, of andere foto programma's.
Iemand enig idee?

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:50

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zoals al aangegeven in je andere, op slot gegane topic: wat heb je verder al geprobeerd?
Welke "andere fotoprogramma's" bijvoorbeeld?
Tiff bestanden zijn groot en vragen veel resources. Iets als photoshop of Gimp kan daar wel mee om gaan. Standaard MS spul wat minder idd.
En hoe maak je die kaartjes / tiff bestanden exact? Screenshot en dan pasten in een bepaald programma, of export vanuit je GIS systeem?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TanteBeth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 02-10 10:49
Irfanview?

https://www.gratissoftwar...ng-viewer-batch-conversie

[ Voor 82% gewijzigd door TanteBeth op 02-03-2017 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 17:21:
Nu kan ik als ik ze na het opslaan wil openen, een deel hiervan niet meer openen.
Dus de opgeslagen afbeeldingen konden eerder wel geopend worden?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren