Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik ben nieuw hier dus als ik op een verkeerd forum mn vraag stel, voel je vrij om me helemaal kapot te schelden.

ik maak mbv een GIS-programma kaartjes, die ik opsla als .TIF-bestanden, van 25.506kb elk. Het zijn er vrij veel, het kan zijn dat er 100 in 1 map staan. Nu kan ik als ik ze na het opslaan wil openen, een deel hiervan niet meer openen. Blijft eerst een tijdje laden, nadat windows photo viewer de melding geeft: kan afbeelding niet openen, bestandsindeling wordt niet door phote viewer ondersteund of de meest recente updates blabla. Maar een deel doet het dus ook gewoon wel. De niet-te-openen-afbeeldingen zijn ook niet te openen in paint, of andere foto programma's.
Iemand enig idee?

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:40

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Welkom op Tweakers, we verwachten hier wel dat je iets meer moeite in je vraag steekt en ons op zijn minst verteld wat je zelf al geprobeerd en uitgezocht hebt om je probleem op te lossen. Zo komen we niet allemaal met mogelijke oplossingen die je zelf al geprobeerd hebt.

Ook is het niet de bedoeling dezelfde vraag op verschillende plekken tegelijk te stellen.

Dit topic gaat op slot. Lees de QuickStart eens goed door, en stel je vraag daarna nog eens op een duidelijke manier en op de juiste plaats.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Dit topic is gesloten.