Ik heb voor een website een IP filter aangezet om intern verkeer uit te sluiten van de resultaten van Google Analytics. Dit heb ik meermaals gecontroleerd en ben er zeker van dat deze juist staan ingesteld.
In het REAL TIME tabblad viel mij op dat wanneer ik zelf een specifieke pagina bezoek dit live te zien was hier. We hebben niet zo veel veel bezoekers per dag dus op rustige momenten zie ik dan alleen mijzelf over de site heen lopen via dit REAL TIME tabblad. Ook als ik naar een andere pagina toe ging was dat live te volgen.
Het gekke is:
Plaatje
Heeft iemand hier een verklaring voor? Of een keer iets soortgelijks meegemaakt?
In het REAL TIME tabblad viel mij op dat wanneer ik zelf een specifieke pagina bezoek dit live te zien was hier. We hebben niet zo veel veel bezoekers per dag dus op rustige momenten zie ik dan alleen mijzelf over de site heen lopen via dit REAL TIME tabblad. Ook als ik naar een andere pagina toe ging was dat live te volgen.
Het gekke is:
- Ik heb een IP filter ingesteld zodat ik niet zichtbaar zou moeten zijn in de resultaten van Google Analytics
- én als locatie werd KAATSHEUVEL aangegeven (terwijl wij als bedrijf in Limburg zijn gevestigd)?
Plaatje
Heeft iemand hier een verklaring voor? Of een keer iets soortgelijks meegemaakt?
so it goes.