Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Op reviews: Ryzen 7-processors: AMD is terug in de race
Het eerste wat ik zie is:
Dan blijkt dat niet over overklokken te gaan maar over delidden.Het enige wat je zou bereiken, is een tripje naar de winkel om je defecte processor te vervangen
Dat komt omdat hij in onze benchmarkdatabase aan de 6950X hangt in plaats van de 6900K. Het aantal cores haalt hij uit de Pricewatch-specificaties.
We gaan even stoeien met de koppeling
We gaan even stoeien met de koppeling
Een streamer is dan ook bedoeld om je nieuwsgierigheid naar de rest van de tekst op te wekken.Saturnus schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:21:
Op reviews: Ryzen 7-processors: AMD is terug in de race
[...]
Dan blijkt dat niet over overklokken te gaan maar over delidden.
In dit geval vind ik het té misleidend. Erg uit context, niet alleen omdat het niet over overklokken gaat, maar ook omdat je een gesoldeerde processor in principe niet eens gaat delidden, wat gelukkig wel in het artikel naar voren komt, maar om dan dit feit als niet-gerelateerd-aan-overklokken-lokkertje te misbruiken...jammer.Delpozo schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:53:
[...]
Een streamer is dan ook bedoeld om je nieuwsgierigheid naar de rest van de tekst op te wekken.