Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ryzen 7-processors Review - AMD is terug in de race

Pagina: 1
Acties:

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:43

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
reviews: Ryzen 7-processors: AMD is terug in de race

Waarom staat de "6900K" in elke grafiek nou genoemd als een 10-core op 3GHz? Het is toch juist de bedoeling dat hij een echte 6900K moet emuleren, dus met 8 cores en op 3.2GHz/4GHz?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Op reviews: Ryzen 7-processors: AMD is terug in de race

Het eerste wat ik zie is:
Het enige wat je zou bereiken, is een tripje naar de winkel om je defecte processor te vervangen
Dan blijkt dat niet over overklokken te gaan maar over delidden.

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:07

WoutF

Hoofdredacteur
Dat komt omdat hij in onze benchmarkdatabase aan de 6950X hangt in plaats van de 6900K. Het aantal cores haalt hij uit de Pricewatch-specificaties.

We gaan even stoeien met de koppeling :)

• Delpozo
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 14:17
Saturnus schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:21:
Op reviews: Ryzen 7-processors: AMD is terug in de race

Het eerste wat ik zie is:

[...]

Dan blijkt dat niet over overklokken te gaan maar over delidden.
Een streamer is dan ook bedoeld om je nieuwsgierigheid naar de rest van de tekst op te wekken.

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Delpozo schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:53:
[...]

Een streamer is dan ook bedoeld om je nieuwsgierigheid naar de rest van de tekst op te wekken.
In dit geval vind ik het té misleidend. Erg uit context, niet alleen omdat het niet over overklokken gaat, maar ook omdat je een gesoldeerde processor in principe niet eens gaat delidden, wat gelukkig wel in het artikel naar voren komt, maar om dan dit feit als niet-gerelateerd-aan-overklokken-lokkertje te misbruiken...jammer.