Het komt regelmatig voor dat ik een product zoek / vind in de pricewatch en dat er dan verschillende entries van zijn, elk voor een aparte kleur. Nu is het natuurlijk leuk om direct te kunnen zien of je favoriete kleur er tussen staat, maar gevolg is wel dat de prijzen, specificaties en reviews ook voor iedere kleur apart worden bijgehouden terwijl dit bijna altijd voor alle kleuren gelijk zal zijn (behalve de kleur dus).
Gevolg is dat prijslijsten en specificaties ondeling verschillen (dingen bij de een wel ingevuld, bij de ander niet) en reviews verspreid zijn.
Mijn vraag is of er over nagedacht kan worden om manieren om deze entries te combineren zodat alles weer netjes bij elkaar komt te staan. Mogelijke kleuren zijn uiteraard wel belangrijk, dus deze dan gewoon als producteigenschap toevoegen.
Voorbeeld (lekker overbodig):
Onkyo TX-8130 Zilver
Onkyo TX-8130 Zwart
Gevolg is dat prijslijsten en specificaties ondeling verschillen (dingen bij de een wel ingevuld, bij de ander niet) en reviews verspreid zijn.
Mijn vraag is of er over nagedacht kan worden om manieren om deze entries te combineren zodat alles weer netjes bij elkaar komt te staan. Mogelijke kleuren zijn uiteraard wel belangrijk, dus deze dan gewoon als producteigenschap toevoegen.
Voorbeeld (lekker overbodig):
Onkyo TX-8130 Zilver
Onkyo TX-8130 Zwart
Nee, ik ben GEEN hobbit...