Toon posts:

My first casemod! LOL!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://213.93.47.171/pics/1.jpg

In een kast gebouwd, overdag deurtje open en fan aan. 's Nachts houd ie het wel uit om zonder fan en met de kast dicht te draaien.

Het plaatje komt van die server af overigens :)

Ik zou niet gaan vragen voor een Casemod Award >:) LOL, maar ik vond 'm wel vrij ingenieus... hehe :)

• Sir_Joachim
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03-2023

Sir_Joachim

Bestek Roelz

ahh, hijs gewoon prachtig!!! :)

moet idd wel een award krijgen voor de eenvoudigste case mod :)

ben benieuwd of ik ook in aanmerking kom met mijn AMD stikkertje op mijn kast :P :P

WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

waarom bou je die cd speler/ brander niet in :? :?

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

wat scheeld het nou? met dit klere weer

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 juli 2001 19:51 schreef ReseTTim het volgende:
waarom bou je die cd speler/ brander niet in :? :?
Dat is een hele antieke 24X max cd-rom speler. Normaal gesproken heb ik geen cd-speler nodig op mijn servertje, maar ik wilde even wat nieuws installeren, toen heb ik 'm d'r maar ff ingehangen...

Dat ik 'm d'r het liefst uithaal heeft met lawaai/stroomverbruik/hitteproductie te maken...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 juli 2001 19:51 schreef Hiro Shima het volgende:
wat scheelt het nou? met dit klere weer
Om even kort samen te vatten; de temperatuur van dat rare fage coolblokje liep ongeveer op tot 90 graden (en dat rare pentium 200'tje draaide nog stabiel ook :) )
Nu met die fan erop is dat koelblok echt superkoud. Ongeveer 20 graden ofsow. Tja, toch weer wat anders dan een fan van een paar centimeter >:)

Verwijderd

hij is stoer!!!!! :D

en we gaan niet zeuren om een award.. dat bepaal ik nog altijd... >:)

[chantage-fluister] als jij mij nou even die fan geeft, dan kunnen we praten >:) [/chantage-fluister]

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

joepie

iStockphoto

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 19:59 schreef limp_bizkit het volgende:
hij is stoer!!!!! :D

en we gaan niet zeuren om een award.. dat bepaal ik nog altijd... >:)

[chantage-fluister] als jij mij nou even die fan geeft, dan kunnen we praten >:) [/chantage-fluister]
kweet niet of je het al had gezien, maar het is gewoon een huis-tuin-keuken vertilator... kost 30piek ofzo...

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 20:03 schreef Spike5000 het volgende:

[..]

kweet niet of je het al had gezien, maar het is gewoon een huis-tuin-keuken vertilator... kost 30piek ofzo...
dat weet ik ook wel... maar het scheelt mij wel 30,- als hij mij die geeft :+

en daar gaat het niet om.. het gaat erom dat hij stoer is en daarom in aanmerking komt voor eeehhh.... damn.. weet het al niet meer.. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg al een aanvraag voor meer foto's van limp_bizkit, dus ik ga maar ff wat meer foto's shooten. haha, wel geinig dit >:)

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-07 00:20
volgens mij een mega kleine kast of niet??

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 juli 2001 20:14 schreef TheJackal het volgende:
volgens mij een mega kleine kast of niet??
Valt mee, gewoon minitower, pentium 200'tje erin. 32 Mb (jawel) SD-ram erin. Very simpel, maar voor een klein webservertje met wat mp3'tjes erop vind ik 't nog wat :)

Verwijderd

Topicstarter
Daar komen d'r weer wat hoor >:) LOL

Afbeeldingslocatie: http://213.93.47.171/pics/2.jpg
Flexe camera trouwens, die fan draait op full speed :)

Afbeeldingslocatie: http://213.93.47.171/pics/3.jpg
Tja, beetje wazige foto's voor de rest, maar ach ze hebben toch geen nut ;)

Afbeeldingslocatie: http://213.93.47.171/pics/4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://213.93.47.171/pics/5.jpg

ps: heeft iemand toevallig enig idee hoe je een pentium 200 processor onder kan clocken? Scheelt weer wat hitte... De bios heeft geen softmenu ofsow. Jumpers kan ik niet vinden op het mobo en een handleiding heb ik al lang niet meer...

Verwijderd

brrrrrrrrrrrrr klppper klappppper C :D :D L man!!!!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Whehehehehehe
lompe mod :)

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:54
Op dinsdag 03 juli 2001 20:23 schreef TheProspector het volgende:
Daar komen d'r weer wat hoor >:) LOL

[afbeelding]
Flexe camera trouwens, die fan draait op full speed :)

[afbeelding]
Tja, beetje wazige foto's voor de rest, maar ach ze hebben toch geen nut ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

ps: heeft iemand toevallig enig idee hoe je een pentium 200 processor onder kan clocken? Scheelt weer wat hitte... De bios heeft geen softmenu ofsow. Jumpers kan ik niet vinden op het mobo en een handleiding heb ik al lang niet meer...
Bedoel je dan dat je een P200 met die fan aan het koelen bent!??! Dat is niet echt nodig ofzo hoor...

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Ziet er geinig uit...

Die kast heb ik ook... Alleen int zwart zelf gespoten, niet dat dat erg goed gelukt is.. :P (heb iets te veel verf gebruikt dus de linkerkant v/d kast is half zwart, half wit.. :P ) En ben ook heel geduldig wat drogen betreft O-)

Verwijderd

Dit heb ik ook in de zomer, scheelt best wel wat hoor. :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op dinsdag 03 juli 2001 20:23 schreef TheProspector het volgende:
Nou, het zal idd met jumpers ergens moeten. Kan makkelijk- 200 is 3.0x66. 2 keuzes: multiplier omlaag naar 2.5 of 2.0x66, anders FSB van 66 naar 60 (of 55 of 50); zou eerder voor de multiplier gaan, dan heb je minder last van dat de rest van je sys slomer wordt.

Enfin, nu maar de jumpers vinden (tip: zoek twee blokken van 2x3 pinnetjes, met elk 2 jumpers)

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 juli 2001 20:06 schreef limp_bizkit het volgende:

[..]

dat weet ik ook wel... maar het scheelt mij wel 30,- als hij mij die geeft :+

en daar gaat het niet om.. het gaat erom dat hij stoer is en daarom in aanmerking komt voor eeehhh.... damn.. weet het al niet meer.. ;)
Hey Limp_Bizkit! Wanneer krijg ik die award nou man? >:) ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 00:52 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Bedoel je dan dat je een P200 met die fan aan het koelen bent!??! Dat is niet echt nodig ofzo hoor...
Duh! Denk je nou echt dat ik zo stom ben om dat te denken :? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 01:11 schreef dion_b het volgende:

[..]

Nou, het zal idd met jumpers ergens moeten. Kan makkelijk- 200 is 3.0x66. 2 keuzes: multiplier omlaag naar 2.5 of 2.0x66, anders FSB van 66 naar 60 (of 55 of 50); zou eerder voor de multiplier gaan, dan heb je minder last van dat de rest van je sys slomer wordt.

Enfin, nu maar de jumpers vinden (tip: zoek twee blokken van 2x3 pinnetjes, met elk 2 jumpers)
Kijk, dit is nog eens informatie waar ik wat mee kan :Y)

Ik heb 2 blokjes gevonden van 2x3 pinnetjes. Met het ene blokje gebeurd niet veel, als ik met het andere blokje aan het kloten ga zie ik de processor snelheid bij het opstarten veranderen. (voor zover ik weet heb ik dan de FSB te pakken) De processorsnelheid is afgenomen van 200 naar 166 mhz. Een lagere mogelijkheid kon ik helaas niet vinden. Hoger wel, max. 250 mhz.

Ik neem aan dat dit dan ook de minimumsnelheid is die via die jumpers te regelen valt? Zo niet, wat kan er nog meer gedaan worden?

Als ik de FSB omlaag haal, scheelt dat nog een beetje in temperatuur, of is dat de moeite niet? Of kan ik voor temperatuur reductie beter bezig gaan met de multiplier??
Pagina: 1