Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games als Overwatch, Rocket League, H1Z1:KOTK en CS:GO (minimaal 130 fps stabiel belangrijk ivm 120hz scherm). Ook heb ik dualscreen met veel tabs open staan en spreadsheets op de achtergrond. Hier wil ik moeiteloos tussen kunnen schakelen (games>browser>spreadsheet etc). Ik hoef niet op ultra settings te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€300
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
SSD en videokaart (Sapphire Radeon RX 460 2G D5). Misschien de voeding, maar denk dat die wel aan vervanging toe is?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat extra fans? Een goede airflow is belangrijk. Heb liever niet de de PC te warm wordt i.v.m. een kleine computerkamer.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil, koel en prestatiegericht zijn het belangrijkst.
Ga je overklokken?
Nee. Misschien een lichte preset clock indien aanwezig.
Wat ik zelf heb gevonden dusver:
Games als Overwatch, Rocket League, H1Z1:KOTK en CS:GO (minimaal 130 fps stabiel belangrijk ivm 120hz scherm). Ook heb ik dualscreen met veel tabs open staan en spreadsheets op de achtergrond. Hier wil ik moeiteloos tussen kunnen schakelen (games>browser>spreadsheet etc). Ik hoef niet op ultra settings te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€300
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
SSD en videokaart (Sapphire Radeon RX 460 2G D5). Misschien de voeding, maar denk dat die wel aan vervanging toe is?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat extra fans? Een goede airflow is belangrijk. Heb liever niet de de PC te warm wordt i.v.m. een kleine computerkamer.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil, koel en prestatiegericht zijn het belangrijkst.
Ga je overklokken?
Nee. Misschien een lichte preset clock indien aanwezig.
Wat ik zelf heb gevonden dusver:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G4560 Boxed | € 59,- | € 59,- |
| 1 | MSI H110M ECO | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | BitFenix Neos Zwart/Zwart | € 34,50 | € 34,50 |
| 1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 61,95 | € 61,95 |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 52,50 | € 52,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 261,90 | |