Het is zover: de makers van RUSE en de wargame RTS spellen hebben hun nieuwe project aangekondigd: Steel division: normandy 44
Dus bij deze een soort van topic start omdat ik vind dat eugen het verdient
Hun vorige game: Act of Agression is geflopt maar de wargame spellen zijn een aardig succes geweest net zoals RUSE.
Het nieuwe project lijkt tot nu toe een beetje een combi van die laatste twee en speelt zich zoals de naam al aangeeft af in normandie ten tijde van ww2.
hoewel ik de "cold war era" persoonlijk een leukere setting vind ben ik voorzichtig positief in ieder geval!
zijn er meer mensen geinteresseerd in een WW2 era RTS? wat denken jullie hiervan?
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeSteel Division: Normandy 44 - Announcement Trailer
Dus bij deze een soort van topic start omdat ik vind dat eugen het verdient
Hun vorige game: Act of Agression is geflopt maar de wargame spellen zijn een aardig succes geweest net zoals RUSE.
Het nieuwe project lijkt tot nu toe een beetje een combi van die laatste twee en speelt zich zoals de naam al aangeeft af in normandie ten tijde van ww2.
hoewel ik de "cold war era" persoonlijk een leukere setting vind ben ik voorzichtig positief in ieder geval!
zijn er meer mensen geinteresseerd in een WW2 era RTS? wat denken jullie hiervan?
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.