Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jo,

De afgelopen dagen werd er in onze server (PS4) Eu official 776 de volledige south zone geraid. Waaronder onze huizen. Naja helaas niks aan te doen, gisteren weer opnieuw begonnen met een huis ging prima. En nu log ik net in en zie ik dat we onze oude huizen weer terug hebben. Plus dat ik 6 lvls omlaag ben gegaan. Dus ik ga er vanuit dat de server een soort reset heeft gehad van 1 'a 2 dagen terug.

Vind ik persoonlijk een best goeie zet aangezien ik nu wel weer alles terug heb. Maar nu is komt het 2e probleem voor en dat is dat als ik dood ga ik 30 minuten moet wachten voordat ik uberhaupt kan spawnen. Wat eerst nooit het geval was.

al met al ik snap er helemaal niks meer van, en het maakt het niet echt leuk om te kunnen spelen.

Hoop dat een van jullie mij wellicht kan helpen of op zn minst kan uitleggen wat hier gaande is

Danke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Welke game? Welke server? Door wie wordt de server gerunned?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ark survival evolded, EU-PS4 official server 776 - (v504.2). En is een official server dus wordt gewoon auto gerund

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RogerWilco2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-08 12:40
Kijk op hun officiële forums. Ze hebben problemen gehad en een 30 uur roll-back gedaan.

De officiële servers zijn een puinhoop op het moment, ze kunnen de support en bugs niet aan. Wachttijden tot 2 weken op support en meestal kunnen ze niet helpen.

Hun game design is ook niet goed. Vooral PvP is een puinhoop met vooral verliezers op het moment.

[ Voor 16% gewijzigd door RogerWilco2 op 02-03-2017 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke thanks man, maar wat raad jij aan dan? Niet meer op official spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visho
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-08 16:30
ja klopt dikke roll back gehad en nog veel problemen :( op Alle official servers wat ik begreep...

Volgens mij kun je op ps4 niet eens unofficial spelen?
Pagina: 1