Mijn vraag
Zijn er Fans behalve de thermal take die ik gevonden heb maar nergens te bestellen is die een max hoogte hebben van 1,5 cm ?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Uiteraard de Kraken X61 en onderstaande setup.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb nu de fans op de kast gemonteerd en de radiator aan de binnenkant, echter lopen nu de kabels van de fans over mijn kast naar de achterkant waar ik de aansluitkabel van de pomp naar buiten heb gebracht.
Verder lijken me de Fans die standaard bijgeleverd worden niet de stilste en niet gemaakt om de lucht te "pullen".
In de voorkant van de kast is er geen plaats om de radiator te monteren omdat er een aantal Harddisken in de cages zitten.
Hier onder de fans die ik gevonden heb die eventueel wel zouden moeten passen, ik vraag me echter af of er geen betere minder fancy fans zijn die meer lucht verplaatsen ?
Thermaltake Luna 14 Slim en
pricewatch: Cryorig XT140, 140mm
Zijn er Fans behalve de thermal take die ik gevonden heb maar nergens te bestellen is die een max hoogte hebben van 1,5 cm ?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Uiteraard de Kraken X61 en onderstaande setup.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 371,24 | € 371,24 |
1 | Asus ROG Strix Z270F Gaming | € 184,95 | € 184,95 |
1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black - Window | € 99,80 | € 99,80 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 134,90 | € 134,90 |
1 | BitFenix Whisper BWG450M | € 78,50 | € 78,50 |
1 | Samsung SM843T 480GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 913,34 |
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb nu de fans op de kast gemonteerd en de radiator aan de binnenkant, echter lopen nu de kabels van de fans over mijn kast naar de achterkant waar ik de aansluitkabel van de pomp naar buiten heb gebracht.
Verder lijken me de Fans die standaard bijgeleverd worden niet de stilste en niet gemaakt om de lucht te "pullen".
In de voorkant van de kast is er geen plaats om de radiator te monteren omdat er een aantal Harddisken in de cages zitten.
Hier onder de fans die ik gevonden heb die eventueel wel zouden moeten passen, ik vraag me echter af of er geen betere minder fancy fans zijn die meer lucht verplaatsen ?
Thermaltake Luna 14 Slim en
pricewatch: Cryorig XT140, 140mm