Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• 1989Willem
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-09-2023
Mijn vraag

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een high android telefoon met zo min mogelijk software van de fabrikant,
helaas na enkele zoekpogingen heb ik nog geen fabrikant gevonden die daar bekend over zijn.

Ik zou jullie professionele mening op dit vlak zeer op prijs stellen!

_/-\o_

Alle reacties

• Christiaan676
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:27
Waar heb je naar gekeken en waarom vallen die af? Maar kijk is naar de Google Pixel of Nexus lijn.

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Sinds 2 weken een Oneplus 3T, erg over te spreken :)
Nagenoeg dezelfde specs als een Pixel (Snapdragon 821, 6gb ram 64/128gb opslag, fastcharging) maar dan voor minder geld.

Insert vies grapje hier

• 1989Willem
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-09-2023
Beste @Blerp ,

Ik zocht wel in de goede richting dus haha, dit toestel had ik ook op het oog. Helaas niet leverbaar middels een Nederlands kanaal.. En aangezien het zakelijk gebruikt moet worden is het niet wenselijk dat deze rechtstreeks bij de fabrikant besteld word. (Excuses had ik moeten vermelden).

Bedankt voor het meedenken trouwens!

@Christiaan676

Naar de Oneplus 3T, maar zoals al aangegeven is dat toestel niet leverbaar via Nederlandse kanalen.
En dit is vanuit de werkgever wel een verplichting helaas!

[ Voor 21% gewijzigd door 1989Willem op 02-03-2017 11:02 ]

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

1989Willem schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:59:
Beste Blerp,

Ik zocht wel in de goede richting dus haha, dit toestel had ik ook op het oog. Helaas niet leverbaar middels een Nederlands kanaal.. En aangezien het zakelijk gebruikt moet worden is het niet wenselijk dat deze rechtstreeks bij de fabrikant besteld word. (Excuses had ik moeten vermelden).

Bedankt voor het meedenken trouwens!
Denk ook niet dat ze het ook via winkels gaan verkopen in Nederland. Het magazijn vanaf waar ze binnen Europa versturen zit in Polen, toevallig zondag nog voor iemand anders dat toestel besteld en kwam gisterenmiddag met DHL binnen. Als je ivm zakelijk zelf moet voorschieten is het geen probleem (Paypal/creditcard wordt geaccepteerd), als degene die de kosten dekt het zelf binnen Nederland wil bestellen ben ik bang dat je er niet snel aan gaat komen.

Insert vies grapje hier

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft aankoopadvies en hoort thuis in de MAA. Echter bevat je openingspost te weinig informatie waar we iets mee kunnen.

Maak even een nieuw topic aan in Mobile Aankoopadviesforum en vul het template volledig in, op die manier kunnen we je het beste helpen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.