Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Spellen zoals BF1, CS:GO, Arma 3 en de laatste indie spelletjes op 1080p spelen. Liefst op hoge settings.
Lichte videobewerking met Sony Vegas en Photoshop en schoolwerk met word, excel etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord en monitor. Binnen een maand koop ik een nieuw monitor. De monitor die ik nu gebruik heeft enkel een VGA aansluiting, kan ik dan via een adapter beeld krijgen aangezien deze videokaart geen VGA heeft? Mijn monitor is Acer x243w
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede processor zodat mijn programma's vloeiend draaien. Is de i5 7600k goed voor Sony Vegas en Photoshop?
Goede videokaart om Arma 3, BF1 en CS:GO op 60fps, 1080p te runnen. Vooral Arma 3 op 60 fps
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil gewoon het beste hebben. AMD, Nvidia of Intel, maakt mij niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo stil mogelijk
Ga je overklokken?
Ik zou het willen doen maar betekent dit dat mijn systeem sneller versleten geraakt en is mijn koeling goed genoeg?
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil zo veel mogelijk feedback op mijn systeem die ik juist heb samengesteld.
Alvast bedankt!!
Spellen zoals BF1, CS:GO, Arma 3 en de laatste indie spelletjes op 1080p spelen. Liefst op hoge settings.
Lichte videobewerking met Sony Vegas en Photoshop en schoolwerk met word, excel etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord en monitor. Binnen een maand koop ik een nieuw monitor. De monitor die ik nu gebruik heeft enkel een VGA aansluiting, kan ik dan via een adapter beeld krijgen aangezien deze videokaart geen VGA heeft? Mijn monitor is Acer x243w
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede processor zodat mijn programma's vloeiend draaien. Is de i5 7600k goed voor Sony Vegas en Photoshop?
Goede videokaart om Arma 3, BF1 en CS:GO op 60fps, 1080p te runnen. Vooral Arma 3 op 60 fps
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil gewoon het beste hebben. AMD, Nvidia of Intel, maakt mij niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo stil mogelijk
Ga je overklokken?
Ik zou het willen doen maar betekent dit dat mijn systeem sneller versleten geraakt en is mijn koeling goed genoeg?
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil zo veel mogelijk feedback op mijn systeem die ik juist heb samengesteld.
Alvast bedankt!!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7600K Boxed | € 256,- | € 256,- |
| 1 | MSI Z270-A Pro | € 124,90 | € 124,90 |
| 1 | MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G | € 243,95 | € 243,95 |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Cryorig C7 | € 31,50 | € 31,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,- | € 55,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 91,95 | € 91,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 988,25 | |