"Geen service aanroep, waarschijnlijk sessie verlopen" error

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leusch
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-08 06:46
Beste tweakers,

Probleempje op mijn werk op de PC/accounts van een collega, hij krijgt onderstaande error letterlijk elke 1 à 2 minuten. Probleem blijft bestaan bij inloggen met werk account op andere PC's. Zijn systeem-account (Centric client) is meerdere keren gereset door ICT. Zij hebben geen oplossing terwijl mijn collega maar pop-ups blijft wegklikken. Ik vermoed dat het te maken heeft met IE. Heb al cookies verwijderd, Silverlight geupdate, etc.

Of wellicht een probleem met Outlook? Verder kan ik weinig bedenken. Er runnen geen speciale programma's die niet op mijn account/PC runnen.

Misschien dat een van jullie weet waar het probleem vandaan komt? Bij voorbaat dank.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8MS76vZ.png

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:56

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Zonder te weten hoe jullie omgeving er technisch uitziet, en wat jullie eigen ICT afdeling al gedaan en gecontroleerd heeft is dit voor ons eigenlijk niet in te schatten...

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leusch
Question Mark schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:14:
Zonder te weten hoe jullie omgeving er technisch uitziet, en wat jullie eigen ICT afdeling al gedaan en gecontroleerd heeft is dit voor ons eigenlijk niet in te schatten...
Dat begrijp ik. Was ook beetje een long shot. Onze werkomgeving is volgens mij vrij standaard. Meeste databases worden geopend met IE 11.0.9600.18537. Mailaccounts via Outlook. Alles draait op W7 32-bit.

Onze ICT afdeling heeft vrij weinig gedaan, het systeem wordt gereset en men kijkt er verder niet meer naar.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/noV27nJ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTre
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 12:27
Zoals Question Mark al aangeeft, lastig in te schatten.
Mocht je interne ict afdeling geen voldoende gehoor geven zou ik het bij de ict manager of je eigen manager 'escaleren'. Uiteindelijk moet het probleem toch opgelost worden, in plaats van symptoom bestrijding o.i.d..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leusch
MrTre schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:36:
Zoals Question Mark al aangeeft, lastig in te schatten.
Mocht je interne ict afdeling geen voldoende gehoor geven zou ik het bij de ict manager of je eigen manager 'escaleren'. Uiteindelijk moet het probleem toch opgelost worden, in plaats van symptoom bestrijding o.i.d..
Klopt. Toch bedankt voor het meekijken.