Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

T-Mobile schrijft klantengroei toe aan 'onconventionele' abo

Pagina: 1
Acties:

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Topicstarter
T-Mobile heeft er in het laatste kwartaal van vorig jaar 71.000 nieuwe abonnees bij gekregen. De groei is volgens de provider onder andere te danken aan de abonnementen met 'datavrije' muziek en onbeperkt internet. De overname van Vodafone Thuis leverde 164.000 klanten op.
Als ik dit lees dan zou ik concluderen dat ze eigenlijk 93k abonnees (164k-71k) hebben verloren maar dat er dankzij de overname van Vodafone Thuis alsnog een plusje uit is gekomen.

Als ik daarna naar de grafiek kijk dan lijkt het alsof ze inderdaad voor mobiel 71k nieuwe abonnees hebben én ook nog 164k voor vast. Die eerste zin moet dus of aangeven dat het voor de mobiele tak is, of dat het bedrijf er 235 abonnees heeft bijgekregen/

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 02:32
Goed punt, het zijn 71k mobiele abonnementen en 164k voor vaste aansluitingen. Kan duidelijker in de tekst, pas ik aan! :)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Begin dit jaar kondigde T-Mobile nieuwe abonnementen voor onbeperkt mobiel internet, maar de invloed daarvan op het klantenbestand is nog niet bekend, want de cijfers gaan over de periode tot december 2016.
Ik mag hopen dat ze wel bekend zijn (bij de provider), maar niet bekend zijn gemaakt.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Xtuv
PcDealer schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:31:
[...]

Ik mag hopen dat ze wel bekend zijn (bij de provider), maar niet bekend zijn gemaakt.
Uit de bewoording blijkt toch wel dat het gaat om 'niet bekend', als in niet publiek bekend? :) Vind je het echt verwarrend en nodig om aan te passen?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Xtuv schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:21:
[...]

Uit de bewoording blijkt toch wel dat het gaat om 'niet bekend', als in niet publiek bekend? :) Vind je het echt verwarrend en nodig om aan te passen?
Misschien ben ik autist en lees ik wat er staat. Wat er staat klopt gewoonlijk niet. Stel je eens voor dat een bedrijf niet op elk moment weet wat ze verkocht hebben...

LinkedIn WoT Cash Converter

• Xtuv
PcDealer schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:24:
[...]

Misschien ben ik autist en lees ik wat er staat. Wat er staat klopt gewoonlijk niet. Stel je eens voor dat een bedrijf niet op elke moment weet wat ze verkocht hebben...
Ik snap je punt en ik heb het aangepast. Ik heb wel het vermoeden dat deze constructie vaker voorkomt, ik zal proberen er op te letten :)

• The_Brug
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-11 03:50
Ik heb een geschil met T-Mobile. Ik zou als zakelijke klant om "technische" reden niet kunnen worden overgezet kunnen worden naar T-Mobile Go. Is daar iets over bekend?

Pieter_Breda

Pagina: 1