Speaker van Logitech Z906 begint te stotteren/wegvallen.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkx93
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 26-08 14:17
Logitech Z906
...

Sinds een paar dagen geleden heb ik het probleem dat mijn speaker begint te stotteren. Ik heb al een klein beetje van het draadje afgeknipt en opnieuw in de speaker gedaan. Toen deed de speaker het weer goed, maar naar een tijdje begon de speaker weer te stotteren en weg te vallen. Ik denk dat het niet aan de speaker ligt omdat het geluid gewoon goed is als de speaker weer contact heeft.
...
Ik heb al geprobeerd om het snoertje af te knippen en opnieuw in de speaker te stoppen.

Hieronder een link met de fotos van mijn speakers en draadje.

https://drive.google.com/...hMUEMxX3M1WjQ?usp=sharing

Alvast bedankt voor de hulp !

Beste antwoord (via pkx93 op 03-03-2017 09:06)

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:31
Wat verwacht je precies voor hulp? Ik heb zo'n vermoeden dat de eerste stap is om gewoon de gehele kabel te vervangen. Misschien zit de kabelbreuk wel ergens anders in de kabel. Dan kun je stukjes blijven afknippen maar dat is natuurlijk zinloos. Als dat het probleem niet oplost dan kun je eens verder kijken.
Ook zou je ander de speaker is van plaats kunnen wisselen met een andere speaker. Als de speaker dan wel blijft werken zit het inderdaad in je kabel.. blijft het probleem bestaan dan weet je dat het in je speaker zit.
Maar dit lijkt me allemaal een vrij open deur eigenlijk.. maar goed. probeer dat eerst maar eens.

*sowieso

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:31
Wat verwacht je precies voor hulp? Ik heb zo'n vermoeden dat de eerste stap is om gewoon de gehele kabel te vervangen. Misschien zit de kabelbreuk wel ergens anders in de kabel. Dan kun je stukjes blijven afknippen maar dat is natuurlijk zinloos. Als dat het probleem niet oplost dan kun je eens verder kijken.
Ook zou je ander de speaker is van plaats kunnen wisselen met een andere speaker. Als de speaker dan wel blijft werken zit het inderdaad in je kabel.. blijft het probleem bestaan dan weet je dat het in je speaker zit.
Maar dit lijkt me allemaal een vrij open deur eigenlijk.. maar goed. probeer dat eerst maar eens.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkx93
Bedankt voor je snelle reactie, dit ga ik vanavond gelijk even proberen. Ik kom er op terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pkx93
Mijn speaker heb ik gewisseld. Hij viel heel even weg en daarna deed de speaker het weer. Mijn andere speaker deed het ook gewoon die aangesloten was op een ander draadje. Dus ik denk toch een kabelbreuk.

Bedankt voor de tip !