Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag gamen op 1080p, hoger is mooi meegenomen. Ik speel League of legends, counterstrike en wil graag nieuwe spellen als Battlefield 1 op redelijke settings kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200 inclusief monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, headset
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een systeem waar ik de komende jaren mee vooruit kan. Dus nieuwe games spelen op redelijke settings en een systeem dat makkelijk te upgraden valt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een redelijk stil systeem.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
1. Ik heb de configuratie samengesteld met name op basis van systemen die ik in dit forum ben tegen gekomen. Ik wil graag weten of dit allemaal goed met elkaar samenwerkt en ik de beste keuzes heb gemaakt t.a.v. prijs vs. mijn wensen. Het is alweer de nodige jaren geleden dat ik zelf een systeem heb gebouwd en ben minder goed op de hoogte van de huidige hardware dan voorheen.
2. Zoals gezegd is 1080p mijn wens, maar meer is mooi meegenomen. Kan dit met dit systeem en, zo ja, welke monitor is dan aan te raden?
3. Is het in dit segment lonend om een AMD ryzen te overwegen?
Alvast dank voor jullie hulp!
Ik wil graag gamen op 1080p, hoger is mooi meegenomen. Ik speel League of legends, counterstrike en wil graag nieuwe spellen als Battlefield 1 op redelijke settings kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200 inclusief monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, headset
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een systeem waar ik de komende jaren mee vooruit kan. Dus nieuwe games spelen op redelijke settings en een systeem dat makkelijk te upgraden valt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een redelijk stil systeem.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
1. Ik heb de configuratie samengesteld met name op basis van systemen die ik in dit forum ben tegen gekomen. Ik wil graag weten of dit allemaal goed met elkaar samenwerkt en ik de beste keuzes heb gemaakt t.a.v. prijs vs. mijn wensen. Het is alweer de nodige jaren geleden dat ik zelf een systeem heb gebouwd en ben minder goed op de hoogte van de huidige hardware dan voorheen.
2. Zoals gezegd is 1080p mijn wens, maar meer is mooi meegenomen. Kan dit met dit systeem en, zo ja, welke monitor is dan aan te raden?
3. Is het in dit segment lonend om een AMD ryzen te overwegen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7500 Boxed | € 216,- | € 216,- |
| 1 | MSI B250 PC Mate | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G | € 243,95 | € 243,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart | € 144,- | € 144,- |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 11,95 | € 11,95 |
| 1 | be quiet! Pure Rock Slim | € 22,51 | € 22,51 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 99,99 | € 99,99 |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,- | € 55,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 141,95 | € 141,95 |