* Tha_Snail geeft * My een tik 
Weer te laat.. -2...
Edit: * Tha_Snail geeft * Elteor ook een tik
Weer te laat.. -2...
Edit: * Tha_Snail geeft * Elteor ook een tik
Verwijderd
/me dpc wimmel rent hard wegOp woensdag 04 juli 2001 13:53 schreef My het volgende:
* My tikt terug
het enige wat ik aan het doen ben is de ECCp-page reloaden en deze page
Verwijderd
Nu gaat het laden van die page wel snellerOp woensdag 04 juli 2001 14:03 schreef Marcj het volgende:
Ik moet zeggen dat gammaflux MF leuker was. Elke keer dat je op F5 drukte kwamen er weer een aantal blokjes bijNu veranderd er niets
Zou leuk zijn als er dan ook wat op die pagina veranderd zou zijnOp woensdag 04 juli 2001 14:05 schreef My het volgende:
[..]
Nu gaat het laden van die page wel sneller
Daar heb je toch niets aan als er niks veranderd.Op woensdag 04 juli 2001 14:05 schreef My het volgende:
[..]
Nu gaat het laden van die page wel sneller
Als 'ie aan het feesten is, zal dat ook wel niet veel zin hebben.Op woensdag 04 juli 2001 14:07 schreef Marcj het volgende:
[..]
Daar heb je toch niets aan als er niks veranderd.
btw Kun je die gast niet mailen wanneer hij gaat updaten
Psies.Op woensdag 04 juli 2001 14:09 schreef My het volgende:
kan...
krijg je morgen bericht terug
heb je niet veel ann dus
Heeft niemand zijn mobiele nummer danOp woensdag 04 juli 2001 14:10 schreef tha_snail het volgende:
[..]
Als 'ie aan het feesten is, zal dat ook wel niet veel zin hebben.
[..]
Psies.
ZekerstewetenOp woensdag 04 juli 2001 14:10 schreef My het volgende:
Wat zijn we toch weer eensgezinthè Tha_Snail
Verwijderd
ROTFLMAOOp woensdag 04 juli 2001 14:11 schreef Crack het volgende:
Straks zit die gast gewoon feest te vieren en komen d'r vandaag geen stats.
Ik kan me de lol hier overigens niet van inzien.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Tha_Snail heeft er genoeg van slak te zijn! Ik wil weer normaal tikkertje kunnen spelen en niet getikt worden! Ik word hier helemaal getikt van! Ik krijg er een complete tic van!Op woensdag 04 juli 2001 14:17 schreef Marcj het volgende:
Ik wist niet dat ik meedeed??
Nouja, * Marcj denk ff na en gaat tha_snail achterna en tikt hem nog net
* Marcj kan ook echt niet hard rennen hoor, maar ik ben gewoon slimOp woensdag 04 juli 2001 14:22 schreef tha_snail het volgende:
[..]
* Tha_Snail heeft er genoeg van slak te zijn! Ik wil weer normaal tikkertje kunnen spelen en niet getikt worden! Ik word hier helemaal getikt van! Ik krijg er een complete tic van!
Tikkie, euh, wie dan ook, wie is er nog slomer dan ik? Elteor, My, Marcj? IRL zijn de 60 meters in iets minder dan 8 seconden achter de rug
Het is nu 14.22 uur. De tijd dat er misschien stats zouden kunnen zijn is 15.00 uur. Dus nog 38 minuten.
Tijd om een scriptje op te zetten die om de minuut bovenstaande post
Op woensdag 04 juli 2001 14:24 schreef Marcj het volgende:
[..]
* Marcj kan ook echt niet hard rennen hoor, maar ik ben gewoon slim
HierOp woensdag 04 juli 2001 14:25 schreef Fritzz het volgende:
euh dit is lekker nutteloos maar goed
waar kan ik de stats zien
EensgezindOp woensdag 04 juli 2001 14:28 schreef My het volgende:
hier onder dit blauwe lijntje
-pijl-
Girn doan.Op woensdag 04 juli 2001 14:29 schreef Fritzz het volgende:
denk je wel (in normaal nederland betekent dit dank je wel)
Psies, 't is wel een MegaFlush®/© hoor! We zijn zo verrekte goed in MegaFlushen, maar de middelen worden ons gewoon afgepakt (RC5, OGR, GF). Nu kan het eindelijk weer met ECCp, dus zijn we enorm opgewondenOp woensdag 04 juli 2001 14:29 schreef My het volgende:
Dit is zeker nutteloos, maar ja wat wil je???
We zitten allemaal vol adrenaline te wachten op de statsrun...
Tikkie!!! Marcj is hem!!!Op woensdag 04 juli 2001 14:33 schreef Marcj het volgende:
wie is hem nou dan eig? (bij tikkertje)
Verwijderd
tja... wie van de drie...Op woensdag 04 juli 2001 14:22 schreef tha_snail het volgende:
[..]
* Tha_Snail heeft er genoeg van slak te zijn! Ik wil weer normaal tikkertje kunnen spelen en niet getikt worden! Ik word hier helemaal getikt van! Ik krijg er een complete tic van!
Tikkie, euh, wie dan ook, wie is er nog slomer dan ik? Elteor, My, Marcj? IRL zijn de 60 meters in iets minder dan 8 seconden achter de rug
Het is nu 14.22 uur. De tijd dat er misschien stats zouden kunnen zijn is 15.00 uur. Dus nog 38 minuten.
Tijd om een scriptje op te zetten die om de minuut bovenstaande post
Je kan onderaan http://www.nd.edu/~cmonico/eccp109/team23.html je e-mail adres invullen, dat is een stuk makkelijker, dan heb je niet het probleem dat als je 1 spatie teveel zet er een nieuw team aangemaakt wordt.Op woensdag 04 juli 2001 14:34 schreef Fritzz het volgende:
jij
wat moet ik eigenlijk invullen bij
Team to join (or create):
Verwijderd
Yup! Slim!Op woensdag 04 juli 2001 14:39 schreef Fritzz het volgende:
denk je wel
nu alleen even mijn andere client uitzetten
en ja ik wordt lid van the flying dutch powercow help ons uit de brand team maar ik verzamel eerst alle clients en dit project heeft op het moment hulp nodig om op #1 te komen
Op woensdag 04 juli 2001 14:41 schreef Marcj het volgende:
Fritzz, je mag PNpX ook wel joinen
naam: [DPC]Pixilated_NetphreaX
e-mail: pnpx@hotmail.com
SubteamreclameOp woensdag 04 juli 2001 14:42 schreef My het volgende:
Tis ook helemaal niet erg om Sliderz te joinen
naam: Sliderz
email: rubenouwerkerk@hotmail.com
Verwijderd
Verwijderd
Dat wordt zonder eten naar bed voor hunOp woensdag 04 juli 2001 14:42 schreef tha_snail het volgende:
[..]
Subteamreclame
* Tha_Snail tikt hierbij FritzzOp woensdag 04 juli 2001 14:42 schreef DPC_Wimmel het volgende:
Welkom !! Maarruh pas op hoor zometeen wordt je getikt
Moet zeggen dat zo'n MF-je wel weer echt leuk is
* Tha_Snail Mooi uitzicht van hier trouwens
Op woensdag 04 juli 2001 14:43 schreef DPC_Wimmel het volgende:
[..]
Dat wordt zonder eten naar bed voor hun
en hoe wil jij daarvoor gaan zorgenOp woensdag 04 juli 2001 14:43 schreef DPC_Wimmel het volgende:
[..]
Dat wordt zonder eten naar bed voor hun
Verwijderd
Ik voel niks, maar dat zal wel aan m'n veel te snelle verbinding liggenOp woensdag 04 juli 2001 14:45 schreef My het volgende:
Er wordt wat gedaan aan die site ik voel het gewoon...
Bluf! Dan mis je namelijk de statsrun/statsupdate/hitparade die om 15.00 uur (over 13 minuten) komtOp woensdag 04 juli 2001 14:45 schreef Marcj het volgende:
[..]
en hoe wil jij daarvoor gaan zorgenik loop zo naar de snackbar
Verwijderd
Doe lekker je kamerdeur op slotOp woensdag 04 juli 2001 14:45 schreef Marcj het volgende:
[..]
en hoe wil jij daarvoor gaan zorgenik loop zo naar de snackbar
Voel m'n vinger niet eens meer van het refreshen....Op woensdag 04 juli 2001 14:46 schreef Marcj het volgende:
[..]
Ik voel niks, maar dat zal wel aan m'n veel te snelle verbinding liggen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
???????zit heen en weer te lopen.......Op woensdag 04 juli 2001 14:52 schreef Sequence het volgende:
F5 F5 F5!
* Sequence zit al een paar uur heen en weer te lopen tussen de zon en de pc
HuH???Op woensdag 04 juli 2001 14:52 schreef FRAeK-AC dit:
Er staat een heel lelijk icoon in je taakbalk.
Je moet hem nog wel zelf opstarten trouwens...
Verwijderd
wel flushûh niks fetchûhOp woensdag 04 juli 2001 14:55 schreef Fritzz het volgende:
werkt dit ook met flushen en fetchen
Verwijderd
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Verwijderd
Verwijderd
Euh .. zei ik dat toenstraks zulluf ook nietOp woensdag 04 juli 2001 17:18 schreef Fritzz het volgende:
hoelang is er nu gespaart
als we dit dan met 3 vermenigvuldige zouden we dus 3 keer zoveel hebben
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!