Toon posts:

PC sneller.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan me helpen om mijn pc weer op normale snelheid te laten lopen. Op een of andere manier is mijn pc nogal langzaam geworden. Ik weet niet waar het aan kan liggen. Iemand een idee?
In computer Totaal van mei of juni staat hoe je je pc (windows)sneller kunt laten lopen.

Bij de GoT van gisteren, vandaag en morgen kun je lezen hoe je je processor sneller kunt laten lopen.

In het blad van de Kon. Ned. Athletiek Unie kun je lezen hoe je pc jou sneller laat lopen.

Slotje

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
:?

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Verwijderd

Niks te doen thuis??? :? :?

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ooo, maar daar zit een slotje op :)

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, maar dit was nog een reply op de topic van Frankschers waar net tijdens mijn antwoord een slotje op ging. Ik wilde em nog even helpen, ik had met hem te doen...

Ik heb nog genoeg te doen trouwens, 't is hier 30 graden, ga terugklokken.

Verwijderd

terugklokken omdat het 30 graden is! :D :D :D :D :D :D !!!!!! hahahaha!

Zelfs met al die moderne spullen zijn we nog afhankelijk van moeder natuur! Als het warmer wordt moet de computer trager omdat anders de koeling te weinig is! LOL! :D

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik vind het ook wel lachen, maar het verhaaltje dat een athlon tot 90 graden kan, vind ik onzin. Misschien gaat ie niet kapot of zo, maar bij mij is het boven de 60 graden al gauw over met mijn TB-tje.
Pagina: 1