Beste Tweakers,
Ik ben op zoek naar nieuw geheugen voor mijn desktop (zie specs in screenshot onderaan post) aangezien mijn oude geheugen stuk is.
Ik gebruik mijn desktop voor de volgende zaken:
Ik heb alle gesupporte DDR3 1600 geheugen stickies op de Pricewatch opgezocht en heb de volgende top 3 gemaakt. Mijn voorkeur gaat momenteel uit de Corsair, maar ik wil hier nog even navragen of ik niet wat over het hoofd zie. Zo is bijvoorbeeld de spanning van mijn oude geheugen 1,65V en is die van de Corsair 1,5V. Ook is de timing anders, al zou ik niet weten wat dat betekent. Gaat dit geheugen in mijn systeem werken?
tldr: Kan ik onderstaand Corsair geheugen in mijn desktop inbouwen?
Alvast bedankt voor de hulp!
Tom
Ik ben op zoek naar nieuw geheugen voor mijn desktop (zie specs in screenshot onderaan post) aangezien mijn oude geheugen stuk is.
Ik gebruik mijn desktop voor de volgende zaken:
- Muziek opnemen (gitaren en vocals, dus veel raw .wav tegelijk aan het bewerken)
- Gamen (niks high ends, voornamelijk iRacing)
- Numerieke simulaties (FEM)
Ik heb alle gesupporte DDR3 1600 geheugen stickies op de Pricewatch opgezocht en heb de volgende top 3 gemaakt. Mijn voorkeur gaat momenteel uit de Corsair, maar ik wil hier nog even navragen of ik niet wat over het hoofd zie. Zo is bijvoorbeeld de spanning van mijn oude geheugen 1,65V en is die van de Corsair 1,5V. Ook is de timing anders, al zou ik niet weten wat dat betekent. Gaat dit geheugen in mijn systeem werken?
tldr: Kan ik onderstaand Corsair geheugen in mijn desktop inbouwen?
Alvast bedankt voor de hulp!
Tom
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Corsair Dominator Platinum CMD8GX3M2A1866C9 | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | G.Skill Ripjaws X F3-12800CL9Q-16GBXL | € 143,71 | € 143,71 |
| 1 | Transcend JM1600KLN-8GK | € 89,- | € 89,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 322,61 | |