Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

DayZ vs Miscreated.

Pagina: 1
Acties:

• Th0rsten
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 17-07 22:50

VS

Welk spel vinden jullie beter?

Beide spelen lijken erg veel op elkaar, DayZ is op dit moment stukken uitgebreider maar Miscreated maakt grote inhaal slagen en heeft een betere sfeer.

Zelf ben ik groot fan geweest van DayZ maar de hackers en de eeuwige glitches hebben het spel een beetje om de zeep geholpen.

Miscreated lijkt veel soepeler te lopen en de zombies zijn hier iets beter en minder houterig maar heb het spel nog maar 4 uur gespeeld.

Wat is jullie mening hier in ben erg benieuwt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• giovanio
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 21-07 00:48
Interessant topic! Ik heb zelf toevallig deze week Miscreated gekocht, en inmiddels zo'n 20 uur gespeeld.

De game ziet er echt goed uit en draait goed op mijn bescheiden systeem (i5 3470, GTX 770). De map is groot zat en brengt inderdaad de juiste, verlaten/overgrown sfeer met zich mee. Het 'looten' is leuk om te doen en volgens mij is er een goede balans qua hoeveelheid loot (afhankelijk van de server). Daarnaast is er natuurlijk altijd de spanning door de eventuele confrontatie met andere spelers die zo'n soort spel met zich meebrengt, heerlijk! De mutanten en wolven zorgen af en toe ook wel voor dreiging, maar niet zo veel dat het irritant wordt. Ook de behoefte om te eten en drinken, en het regeneraten van health is naar mijn mening goed in balans. Betreft de verschillende wapens en de damage daarvan kan ik nog weinig over zeggen. Het craften en base building is voor sommigen misschien ook wel een leuk element, maar niet echt mijn ding.

Het spel is nog niet heel uitgebreid, maar wat er in zit werkt goed. Graag zou ik in toekomstige updates zien dat onder andere weersomstandigheden een grotere rol gaan spelen (invloed op lichaamstemperatuur enz.).

Dayz volg ik ook al een tijd door middel van filmpjes op youtube maar heb ik zelf nog niet gespeeld, dus daar kan ik weinig over zeggen.

• ISaFeeliN
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 21-07 21:09
Ik had toevallig net DayZ gekocht, nog niet veel gespeeld, maar Miscreated kende ik nog niet. Ga ik zeker ook even naar kijken :)

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Networking en security

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True