Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nintendo Switch Review

Pagina: 1
Acties:

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 23:32
Jullie geven bij 'Frame-drops' aan dat de lagere resolutie in handheldmode drops in framerate niet kan voorkomen.
Dat lijkt mij vrij logisch omdat de snelheid van de Switch in handheld ook omlaag gaat samen met de resolutie. Dit lees je bij 'De hardware' maar bij 'Frame-drops' reppen jullie er dan weer met geen woord over, misschien verduidelijken in de tekst bij 'Frame-drops'?

Oh, en bij 'Frame-drops -> Batterijduur' staat 'De console heeft een batterij net een capaciteit van 4310 mAh aan boord.' dit moet denk ik MET zijn ipv NET.

[ Voor 17% gewijzigd door Dagg op 01-03-2017 15:25 ]

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11 13:49
Ik vraag me ook af waarom er geen cijfer is gegeven. Kan iemand dat uitleggen? :P

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:07

WoutF

Hoofdredacteur
Danny.G schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:48:
Ik vraag me ook af waarom er geen cijfer is gegeven. Kan iemand dat uitleggen? :P
Een cijfer geven kan eigenlijk alleen maar goed als je het product tegen een vergelijkbaar product kunt afzetten. Daarbij kent dit ding zoveel verschillende usecases dat het bijna onmogelijk is om daar een weging in te maken. Beordeel je hem als gametablet? als console? puur voor partygames? Natuurlijk hadden we er een cijfer aan kunnen hangen, een getal tussen één en tien kiezen is niet zo moeilijk :P, maar de vraag is wat je ermee zegt en wat de lezer eraan heeft.

Je kunt beter de review lezen - of als je daar geen tijd voor hebt, de conclusie - om tot een eigen oordeel te komen.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Kleine toevoeging; de accuduur test vind ik ook maar vreemd gedaan. Hoe is bijvoorbeeld de accuduur als de helderheid wel automatisch aanpast? Ik kan mij voorstellen dat een scherm dan donkerder wordt, om stroom te besparen. Maar hoe lang dan gespeeld kan worden, wordt helaas niet verteld (want wellicht niet getest).

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:42

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
CH40S schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:53:
Ik kan mij voorstellen dat een scherm dan donkerder wordt, om stroom te besparen.
Waarschijnlijk wordt het scherm dan aangepast aan de hoeveelheid licht, aangezien de hoeveelheid licht voor iedereen anders is, kan ik mij voorstellen dat ze deze test niet hebben gedaan.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

rens-br schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:12:
Waarschijnlijk wordt het scherm dan aangepast aan de hoeveelheid licht, aangezien de hoeveelheid licht voor iedereen anders is, kan ik mij voorstellen dat ze deze test niet hebben gedaan.
Hier had ik dan nog niet aan gedacht, maar dat betekent niet dat het scherm dan niet donkerder wordt als de Switch enkel via de accu gevoed wordt. Bij laptops zie je het wel. ;) Zonder te testen weet je het niet en kun je het niet meten. ;)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:42

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
CH40S schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:14:
Hier had ik dan nog niet aan gedacht, maar dat betekent niet dat het scherm dan niet donkerder wordt als de Switch enkel via de accu gevoed wordt.
Je bedoeld dat de helderheid bij automatisch lager kan dan wanneer je die handmatig zet op de laagste setting?

Neemt overigens niet weg dat een 3e accutest met de helderheid op zijn laagst ook welkom was geweest.

[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 02-03-2017 11:16 ]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

rens-br schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:16:
Je bedoeld dat de helderheid bij automatisch lager kan dan wanneer je die handmatig zet op de laagste setting?
Ik bedoel dat er apparaten zijn die de automatische helderheid aanpassen op zowel de hoeveelheid licht dat er is, als dat er ook gekeken wordt of het apparaat netspanning heeft of accuspanning. In het laatste geval zal het apparaat dus wat donkerder zijn dan op netspanning. ;)

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
CH40S schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:53:
Kleine toevoeging; de accuduur test vind ik ook maar vreemd gedaan. Hoe is bijvoorbeeld de accuduur als de helderheid wel automatisch aanpast? Ik kan mij voorstellen dat een scherm dan donkerder wordt, om stroom te besparen. Maar hoe lang dan gespeeld kan worden, wordt helaas niet verteld (want wellicht niet getest).
Dat is natuurlijk compleet variabel, afhankelijk van de lichtomstandigheden waarin je je bevindt. Daarom testen we laptops, smartphones, tablets, etc.. ook altijd met een vaste helderheid. En bij het geval van de Switch ook nog eens op halve en volledige helderheid, zodat je een beeld krijgt van wat terugschroeven van de helderheid je oplevert in accuduur.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

WoutF schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:24:
Dat is natuurlijk compleet variabel, afhankelijk van de lichtomstandigheden waarin je je bevindt. Daarom testen we laptops, smartphones, tablets, etc.. ook altijd met een vaste helderheid. En bij het geval van de Switch ook nog eens op halve en volledige helderheid, zodat je een beeld krijgt van wat terugschroeven van de helderheid je oplevert in accuduur.
Het is ook prima om met een vaste helderheid te testen, maar daar gaat mijn toevoeging niet over. Het gaat mij meer om wat de langste accuduur is. Al dan niet met automatische helderheid, of met automatische helderheid uit en helderheid als instelling op 0. :)

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 02-03-2017 11:30 ]

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
CH40S schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:30:
[...]
Het is ook prima om met een vaste helderheid te testen, maar daar gaat mijn toevoeging niet over. Het gaat mij meer om wat de langste accuduur is. Al dan niet met automatische helderheid, of met automatische helderheid uit en helderheid als instelling op 0. :)
Uiteindelijk moeten wij keuzes maken omwille van tijd en er is gekozen voor 50% en 100% helderheid :) Natuurlijk hadden we ook kunnen kiezen voor 10%, maar dat leek ons simpelweg minder relevant om een vertaling te kunnen maken naar de praktijk.
Pagina: 1