Stalen muismat met draadloze muis

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Valmont
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09-2022
Ik wil een draadloze muis aanschaffen. Een eenvoudige no-nonsense muis waarbij de duim vrij kan bewegen zonder dat er allerlei extra duimknoppen in de weg zitten.
Echter, ik heb een stalen muismat (SteelSeries). Het schijnt dat draadloze muizen daar niet van houden. Zijn er uitzonderingen?

Mvg,
Val

Beste antwoord (via Valmont op 01-03-2017 16:04)

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:17
Zover ik weet maakt dat niets uit.(hooguit als je je ontvanger onder de muismat hebt). Anders kan ik niet zo snel een reden bedenken.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:17
Zover ik weet maakt dat niets uit.(hooguit als je je ontvanger onder de muismat hebt). Anders kan ik niet zo snel een reden bedenken.

• Valmont
Ik heb zojuist een goedkope aangeschaft. Werkt prima.

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Valmont schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:53:
Echter, ik heb een stalen muismat (SteelSeries).
Volgens mij maakt steelseries alleen gewoven muismatten met rubber anti-slip bodem.
Geen staal te vinden.

Welke heb je dan?

[ Voor 3% gewijzigd door jeroen3 op 01-03-2017 16:13 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
jeroen3 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:13:
[...]

Volgens mij maakt steelseries alleen gewoven muismatten met rubber anti-slip bodem.
Geen staal te vinden.

Welke heb je dan?
Die hebben ze wel gemaakt. Heb er zelf ook ooit eens 1tje gehad.

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Deze: http://reviewrelay.com/steelseries-sx-review/ ?
Interessant concept.
Wat je natuurlijk niet moet doen is de ontvanger aan de onderzijde plaatsen.

• Valmont
Ik heb de SX, een zwart ding. Lekker glad, gaat al ik weet niet hoe lang mee en is nog zgan. Is ook groter dan normale formaten. Maar even over de muis, het blijkt, zo zegt de machtige internet, dat sommige Logitech muizen (draadloos) stotteren bij een stalen muismat. Ik neem aan dat het signaal bij muist gestoord wordt door het metaal. Maar hoe dan ook mijn Trust werkt prima.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Valmont schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:52:
Ik heb de SX, een zwart ding. Lekker glad, gaat al ik weet niet hoe lang mee en is nog zgan. Is ook groter dan normale formaten. Maar even over de muis, het blijkt, zo zegt de machtige internet, dat sommige Logitech muizen (draadloos) stotteren bij een stalen muismat. Ik neem aan dat het signaal bij muist gestoord wordt door het metaal. Maar hoe dan ook mijn Trust werkt prima.
Niet iedere sensor is ook voor ieder oppervlak geschikt. Dat stotteren kan net zo goed door de sensor komen die de ondergrond niet goed herkent.

• Valmont
PilatuS schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:55:
[...]

Niet iedere sensor is ook voor ieder oppervlak geschikt. Dat stotteren kan net zo goed door de sensor komen die de ondergrond niet goed herkent.
Zou best kunnen. De machtige internet heeft niet altijd gelijk. Gelukkig zijn jullie er :)
Pagina: 1