Vraag

• glenn-16
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-07-2024
Hallo mede tweakers, i need you guys!

Ik zoek een nieuwe smartphone voor mezelf.

Ik zoek een smartphone die snel vlot en degelijk is. moet fijne ui hebben goede toekomstige updates krijgen,
goede foto's kunnen maken en het geluid moet goed zijn.

mijn buget is onder de 500,- geen euro'tje dr overheen

wat doe ik er mee? whatsapp internetten film kijken muziek ( in combinatie met spotify prem, onbeperkt streamen) en foto's maken. de kwaliteit van de foto's moeten gewoon goed zijn. duidelijk en met zo min mogelijk ruis.

heb voorheen een op x gehad en die beviel me heel erg goed. wat me vooral
weet dat de op3t een zwaar overpowerd toestel is voor een mooie prijs (wil dan voor de 128gb uitvoering gaan) maar weten jullie nog een goede telefoon waar ik misschien niet op heb gelet?

dus wat ik belangrijk vind is snelheid (moet gewoon vlot werken) camera kwaliteit en beeldkwaliteit het liefste oled of amoled (is hetzelfde maar ja :P ) ook moet het design van goede kwaliteit zijn en is audio kwaliteit belangrijk :P alvast bedankt!

groetjes,... Glenn

Beste antwoord (via glenn-16 op 01-03-2017 16:42)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:38

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dat budget en die eisen zou ik gewoon lekker voor de OnePlus 3T gaan. Het is dan misschien wel lichtelijk overpowered, maar het is wel het toestel met de beste prijs/specs verhouding.

Eventueel zou je kunnen wachten op de opvolger van de OP3T, die komt vermoedelijk uit in juni. Alle specs zijn dan meteen weer up-to-date.

offtopic:
Overigens is Oled en Amoled niet hetzelfde. Amoled maakt wel gebruik van Oled, maar werkt net iets anders.

[ Voor 15% gewijzigd door rens-br op 01-03-2017 13:31 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:38

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dat budget en die eisen zou ik gewoon lekker voor de OnePlus 3T gaan. Het is dan misschien wel lichtelijk overpowered, maar het is wel het toestel met de beste prijs/specs verhouding.

Eventueel zou je kunnen wachten op de opvolger van de OP3T, die komt vermoedelijk uit in juni. Alle specs zijn dan meteen weer up-to-date.

offtopic:
Overigens is Oled en Amoled niet hetzelfde. Amoled maakt wel gebruik van Oled, maar werkt net iets anders.

[ Voor 15% gewijzigd door rens-br op 01-03-2017 13:31 ]

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-10 22:13

ScSi

Belg.

Motorola G5 Plus a 279 - komt er binnenkort aan.