Toon posts:

hoe zit ût met die powercolor kaarten??????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn deze langzamer dan andere maerken zoals CARDEXpert, ASUS???????

want je hebt voor weinig geld al een gts!

Wit er bij een powercolor, standaart al een koeler??

Nog een vraagje....

Ik ben van plan die kaart vlink te oc-en, heb ik daarvoor een goede koeler nodig??

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-08 14:40
gebruik de search eens, zoek gewoon op powercolor dat zie je 100 van dit soort vragen.

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 19:27 schreef Thingie007 het volgende:
Zijn deze langzamer dan andere maerken zoals CARDEXpert, ASUS???????
amper
Wit er bij een powercolor, standaart al een koeler??
gewoon standaard simpel coolertje ja
Ik ben van plan die kaart vlink te oc-en, heb ik daarvoor een goede koeler nodig??
meestal wel als je gaat oc'en he ;)

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-07 05:24
ik heb een powercolor voodooII (nu in mijn tweede bak). ik heb daar echt nooit problemen mee gehad... hij wou zelfs zonder extra koeling op 100 mhz draaien... ik gebruikte wel de reference 3dfx drivers, maar de meeste nvidia kaarten maken ook gebruik van reference drivers (de nvidia detonators dus). ik denk dat je met powercolor dus gewoon veel kaart voor weinig geld krijgt...

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 11:59

Bene

list incomprehension

koeler boeit niet zo, maar ik raad je een andere kaart als een Powercolor aan. Komen soms (bij mij altijd :( ) met traag geheugen wat je nog geen mhz hoger krijgt. Of ze leveren je een GF2MX in een GF2MX400 doos. Of ze noemen het een Pro kaart terwijl het een gewone GTS is. Of..

* Bene merkt dat 'ie weer doordraaft. D'r zijn mensen hier met goeie PC ervaringen maar ik zou graag de Nederlandse vertegenwoordiger eens voor mijn fiets willen hebben!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

BLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH. :r :r :r :r :r . Geen Powercolor. En zeker geen Geforce. Ik heb zelf een Geforce 2 MXkaartje gehad van ze. Die gaf zwaar brak beeld op mijn iiyama. omgeruild bij de winkel voor een ander Powercolor kaartje. Weer brak beeld. Zeer streperig, trillend en vooral onscherp op hogere resoluties (lees. 1024*768). Nu heb ik een Hercules. Deze geeeft wel wat probs met de resolutie maar voor de rest is het een fantastische kaart 8-)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

trouwens, ze zijn zeer langzaam. De computershop waar mijn powercolor vandaan komt heeft de nieuw powercolor en hercules getest (weet niet precies welk type kaart). De powercolor is zo'n 15% langzamer dan de Hercules, terwijl in de prijs geen verschil zit.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:45

Wildfire

Joy to the world!

Ik heb zelf een PowerColor GF2GTS 32 Mb. met TV-out.

Dat ding is echt gaaf! De beeldkwaliteit is minstens net zo goed als die van m'n vorige Creative GF1DDR. De core kon probleemloos van 200 naar 250mhz en het geheugen kon net zo eenvoudig van 333 naar 400mhz... :)

Toch zeker niet slecht te noemen!!

Oh, en wat snelheid betreft: hoogste 3DMark score in mijn CPU categorie! >:)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb een Powercolor MX200 in actie gezien bij mijn schoonvader. 8 Mb on-board zou genoeg geweest zijn in plaats van 64 Mb! op 1024 768 al mega wazige texturen, dat viel vies tegen.

Ik zou geen risico nemen en gewoon iets meer lappen voor een Asus V7100.

Verwijderd

ik heb een powercolor gf 2 gts 64mb + tv out

goed kaartje en goede results met 3dmark 2001
2171 met de standaart drivers in een p3 733mhz met 128 mb
en oc-en gaat ok vrij aardig

dus ik zou zeggen goed kaartje voor die prijs

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 23:31 schreef terw_dan het volgende:
trouwens, ze zijn zeer langzaam. De computershop waar mijn powercolor vandaan komt heeft de nieuw powercolor en hercules getest (weet niet precies welk type kaart). De powercolor is zo'n 15% langzamer dan de Hercules, terwijl in de prijs geen verschil zit.
ja power colour is brak heb een power colour mx 400 64 mb en mijn asus v7100 (gewonen mx) draaid hem er met 1200 punten extra uit in 3dmark 2001 met de selfde drivers natuurlijk
Pagina: 1