Zo wil ik mij graag gaan inschrijven voor de HBO studie Technische Informatica, alleen ben ik er nog niet over uit waar ik het beste naar school kan gaan. Ik kom uit Zuid-Holland en het maakt voor mij niet uit of ik nou een kwartier in de trein zit of drie kwartier, zolang ik maar naar een betere school ga.
Op studie keuzegids 2017 zie ik dat de HaagseHogeSchool in Delft bijna onderaan staan in de lijst, want daar had ik gedacht naar school te willen gaan.
Dit is de lijst:
EDIT: Sommige scholen bieden Technische Informatica in hun HBO ICT pakket. Maar ik weet het niet of dat goed zal gaan. De lijst met Pure Technische Informatica scholen/opleidingen heb ik er voor in de plaats gezet. Topic klopt nu.
Op studie keuzegids 2017 zie ik dat de HaagseHogeSchool in Delft bijna onderaan staan in de lijst, want daar had ik gedacht naar school te willen gaan.
Dit is de lijst:
- 7,50
HBO
Technische Informatica
Alkmaar
Hogeschool Inholland
vt - 7,07
HBO
Technische Informatica
Breda
Avans Hogeschool
vt - 7,06
HBO
Technische Informatica
Enschede
Saxion
vt, dt - 7,03
HBO
Technische Informatica
Den Bosch
Avans Hogeschool
vt - 6,77
HBO
Technische Informatica
Emmen
Stenden Hogeschool
vt - 6,66
HBO
Technische Informatica
Rotterdam
Hogeschool Rotterdam
vt - 6,97 dt
HBO
Technische Informatica
Arnhem
Hogeschool Dirksen
dt
EDIT: Sommige scholen bieden Technische Informatica in hun HBO ICT pakket. Maar ik weet het niet of dat goed zal gaan. De lijst met Pure Technische Informatica scholen/opleidingen heb ik er voor in de plaats gezet. Topic klopt nu.
[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 858299 op 01-03-2017 10:21 ]