Vandaag bij het opstarten kreeg ik een BSOD en zag ik een aantal artifacts. De artifacts zijn al langer en om uit te sluiten dat het aan software ligt, heb ik eerst de drivers geüpdatete. Toen dit niet hielp, heb ik vanavond geprobeerd windows opnieuw te installeren. Helaas krijg ik nu telkens een 'inaccessible bootdevice' error, nadat de installatie klaar is en de computer normaal gesproken windows zou opstarten.
Ik ben nu ondertussen een beetje radeloos, want ik heb al 2x een ISO gebrand op USB en zowel de harde schijf als SSD gebruikt voor windows, maar niks lijkt te werken. Voor de duidelijkheid, deze nieuwe installatie heeft nooit gewerkt. Ik heb al geprobeerd om windows naar problemen te laten zoeken, maar die vindt niks. Ook youtube biedt geen oplossing, misschien heeft iemand nog tips?
Specs zijn:
CLEVO N550RC-GTX-950m
8GB RAM
i7 6700hq
GTX-950M
500GB Seagate schijf
275GB curcial mx 300
Ik ben nu ondertussen een beetje radeloos, want ik heb al 2x een ISO gebrand op USB en zowel de harde schijf als SSD gebruikt voor windows, maar niks lijkt te werken. Voor de duidelijkheid, deze nieuwe installatie heeft nooit gewerkt. Ik heb al geprobeerd om windows naar problemen te laten zoeken, maar die vindt niks. Ook youtube biedt geen oplossing, misschien heeft iemand nog tips?
Specs zijn:
CLEVO N550RC-GTX-950m
8GB RAM
i7 6700hq
GTX-950M
500GB Seagate schijf
275GB curcial mx 300
[ Voor 6% gewijzigd door hoi1234 op 01-03-2017 00:43 ]