Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

2in1 vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb veel gezocht naar kan get antwoord niet vinden.!

Kan ik net de Acer Switch 10 met X5 cpu öok een beetje minecraften? Ik wil af en toe een
spelletje minecraft kunnen joinen. Geen rare mods gewoon vanilla minecraft. Voor andere dingen word hij nuet gebruikt. Laptopje is goedkoop.

Gaat om survival minecraft.
Zou get werken?

• edwinjm
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-11 16:19

edwinjm

Webdeveloper

1) Zorg aub dat het onderwerp van je bericht een beetje de lading dekt "Draait Minecraft op Acer Switch 10?".

2) Ik zie maar één vraag, niet twee.

Verwijderd

Topicstarter
HiHi ja sorry , je hebt helemaal gelijk. Weet het helaas niet anders uit te leggen.

Daarom ook de vraag aan de pros hiero !

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
edwinjm schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 22:22:
1) Zorg aub dat het onderwerp van je bericht een beetje de lading dekt "Draait Minecraft op Acer Switch 10?".

2) Ik zie maar één vraag, niet twee.
Hij heeft een vraag over een 2-in-1 laptop (de Acer Switch 10), niet 2 vragen in 1 ;)

Maar je zal op een laptop van 200 euro, met een Atom-processor, Minecraft waarschijnlijk alleen op de laagste settings kunnen spelen. Niet te veel van verwachten.

The devil is in the details.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 22:11:
Heb veel gezocht naar kan get antwoord niet vinden.!

Kan ik net de Acer Switch 10 met X5 cpu öok een beetje minecraften? Ik wil af en toe een
spelletje minecraft kunnen joinen. Geen rare mods gewoon vanilla minecraft. Voor andere dingen word hij nuet gebruikt. Laptopje is goedkoop.

Gaat om survival minecraft.
Zou get werken?
2 opties:
1. Je hebt de Acer reeds in bezit. In dat geval kun je de demo downloaden om te kijken naar de prestaties alvorens je besluit tot aanschaf over te gaan.
2. Je hebt de Acer nog niet in bezit. In dat geval, waarop heb je voorkeur voor dit model gebasseerd terwijl je nog niet zeker weet of deze gaat voldoen aan je Minecraft eis?
Wellicht kunnen wij je helpen in je zoektocht naar een laptop. :)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Topicstarter
Heb de allereerste switch gehad.
en vind het een leuk model en is makkelijk op te ruimen

Verwijderd

Topicstarter
kan topictitel niet wijzigen

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:10

DukeBox

loves wheat smoothies

Je kan een bericht wél editen ;)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Verwijderd

Topicstarter
Ok , leuk maar niet on topic

Verwijderd

Topicstarter
kan het ook niet op youtube vinden

Verwijderd

https://www.wehkamp.nl/el...Code=0000#extraInformatie

- Geen 2in1
+Goedkoop
+Snellere CPU dan een X5-Z8300

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik dus wilnis een nieuwe (ik wil geen 2de hands) laptop of 2in1 die minecraft redelijk kan draaien.
Geen 200fps, maar 40 tot 60 us goed zat. Prijs is max 350 euro.

ik kan alleen niet vineen hou de goedope celerons (n3060, n3350 ed) + de nieuwe x5 presteren.

heb eerder een switch 10 met z3775 cpu gehad enbdie presteerde best goed.
kaptooje oud wordcallen februikt om met de kids mee re kunnen mineceaften in survical modus zonder mods

Verwijderd

Topicstarter
pricewatch: Lenovo Ideapad 310-15IAP 80TT002UMH

zou dit iets kunnen zijn

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2017 23:27 . Reden: foutje ]

Verwijderd

Zie dit Youtube filmpje, YouTube: Asus Transformer T100HA Z8500 Minecraft benchmark gameplay
Een X5 Cpu draait zeer goed zo te zien!

Verwijderd

Maar weet iemand hoe bijvoorbeeld een n3350 presteerd,mdraaid die beter dan bijvoorbeeld een n3060?
Want de n3350 is mibder snel, maar heeft weer een hogere turbo?
Ik zou het graag willen weten!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:55:
Maar weet iemand hoe bijvoorbeeld een n3350 presteerd,mdraaid die beter dan bijvoorbeeld een n3060?
Want de n3350 is mibder snel, maar heeft weer een hogere turbo?
Ik zou het graag willen weten!
Je moet dit echt niet willen. Alles opstarten, zelfs alleen maar een nieuwe browsertab duurt een paar seconden. Zelfs een webpagina inladen in een zojuist geopende tab (wat al een paar tellen duurde) duurt al een paar seconden. Elke keer weer opnieuw. Totaal niet werkbaar voor mij. Een Core i3 is wel het minimum wat ik in een laptop aanraad.

Verwijderd

Dat is zeer jammer, heb zelf een N3050 gehad en die was niet vooruit te branden. Misschien was dit inmiddels anders!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt alken, heb besloten om een acer chromebook met i3 aan te schaffen (en ga saar ubuntu op zetten)
Pagina: 1