Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karelvanhoof
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-06-2022
Ik was van plan mij een Microsoft Lumia 650 aan te schaffen voor zakelijk gebruik.
Nu vraag ik mij af of deze investering nog wel zin heeft aangezien Microsoft van plan is de Lumia-reeks stop te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-10 22:56
Een Lumia 650 is geen grote investering. Waar hebben we het over, 140 euro? Het systeem leeft en zal ondersteund blijven worden. Belangrijkste overweging is denk ik waar het het toestel voor gaat gebruiken. Bellen, sms, Whatsapp en email? Gaat prima en zal voorlopig zo blijven. Maar heb specifieke apps nodig, moet je even goed opletten of ze voor het platform beschikbaar zijn/blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Wat versta je onder zakelijk verbruik?
Wat zijn je specifieke wensen tov "persoonlijk" gebruik?

Ik gebruik b.v. een htc m8 als zakelijk toestel en hoewel deze uitstekend volstaat, zal dit geen toestel zijn dat hier geadviseerd zal worden als 'beste zakelijke model'

Ergo, of iets een geschikt toestel is hangt af van jouw wensen.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric27
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 30-09 19:54
Wil je een Windows mobile wat best een heel goed systeem is dan zou ik eerder als je niet veel geld wil uitgeven voor een gebruikte 950 of een 930 gaan.
Voor het zelfde geld kun je dan toch echt wel een hele mooie kopen.
Of doe er wat bij en koop een nieuwe 950 ze schijnen er te zijn voor minder dan € 300,- en dan heb je een up to date toestel.

Eric.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:19

P_Tingen

omdat het KAN

Ik heb via Coolblue tweedekans een 950 gekocht voor €292 met 2 jaar garantie. Deze is zo goed als nieuw en ik kan er dan ook niks aan ontdekken. Werkt een stukje sneller dan mijn 'oude' 735. Even via MP in de gaten houden.

Ook de 650 is een prima toestel overigens. Persoonlijk was ik nogal gesteld op draadloos laden en amoled scherm. Ik geloof zelf dat het windows platform nog wel een tijdje ondersteund zal worden. Geen pokemon of snapchat apps, maar daar zat ik toch al niet om te springen.

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft aankoopadvies en hoort dus eigenlijk thuis in de MAA. Je topic bevat alleen zo weinig informatie dat ik hem niet ga verplaatsen.

Je mag een nieuw topic openen in Mobile Aankoopadviesforum en vul het template even volledig in, op die manier kunnen we je het beste helpen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.