mycherrycrush zit te trollen op V/A

Pagina: 1
Acties:
  • 742 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:48
Deze user heeft blijkbaar meerdere veilingen gewonnen (waaronder 1 van mij). Vervolgens reageert hij niet op DM, maar nu ik en negatieve review heb achter gelaten is hij blijkbaar wel in staat om ook een negatieve review bij mij achter te laten. Blijkbaar heeft hij hier een handje van want hij heeft ondertussen 4 identieke (negatieve) reviews. Ik kan wel de hele procedure opstarten om eerst in overleg er uit te komen, maar lijkt me eigenlijk zonde van mijn tijd in dit geval... dus gewoon bij deze direct het verzoek om de negatieve review bij mij te verwijderen.

gallery: mycherrycrush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaiSa111
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 12-02 00:27

MaiSa111

F.U.B.A.R.

Helemaal mee eens. Sluit ik me volledig bij aan. Ook een negatieve reactie omdat 1 iemand de regels weer eens niet kent (veiling is niet bindend) en omdat er niet gereageerd word op berichten. Moet toch niet gekker worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:22

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

En waarom zou je een negatieve review achterlaten? Er was toch geen overeenkomst? De regel is: geen overeenkomst = geen transactie = geen beoordeling.
Ik heb dus even flink gebezemd her en der ;)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Dus het is oké als iemand gewoon op allerlei veilingen gaat bieden, het verpest voor de anderen en dan nergens meer op reageert? Lekker systeem dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:47
Het systeem is dat een bieding niet bindend is. Dat is wel oké. Dat iemand gaat lopen trollen is niet oké ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Mja, nu heeft deze user weer een compleet schone lei wat betreft V&A beoordelingen. Lijkt mij dat dat andere gebruikers die in de toekomst met hem te maken krijgen echter deze geschiedenis graag zouden weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:47
V&A-feedback is niet om te waarschuwen voor trollen. Trollen moeten door iemand met een rood jasje bijgestuurd worden :p

edit:

Met hieronder dus }:O

[ Voor 13% gewijzigd door Carpento op 01-03-2017 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:12:
Mja, nu heeft deze user weer een compleet schone lei wat betreft V&A beoordelingen. Lijkt mij dat dat andere gebruikers die in de toekomst met hem te maken krijgen echter deze geschiedenis graag zouden weten.
Als iemand overlast veroorzaakt, dan hebben we ook andere manieren om dat op te lossen - daar zijn wij dan weer voor ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.