Ik heb een PC welke een paar jaar geleden wel door kon voor een game PC, maar toen ik recent Watch Dogs 2 opende, knipperde alles groen door grafisch vermogen tekort.
Ik zoek een nieuwe grafische kaart (en is een CPU nodig?)
Ik ben momenteel in het bezit van 2 Nvidia GTX 550 in SLI modus. Laatst is er al een nieuwe SSD in gegaan welke echt wonderen verrichtte. Ik twijfel een beetje of mn CPU ook voldoende is, al trek ik dat liever door naar een volgende ronde.
Wat is je budget?
Ongeveer €250, hangt niet op een tientje. Ik hoef geen powerhouse, maar wil wel lekker een spelletje kunnen spelen (op de TV voornamelijk)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb nu Nvidia en eigenlijk gehad. Ik was daar naar aan het zoeken, de 1050's en de 1060's, maar toen kwam de AMD RX480 voorbij welke, als ik deze tweakers vergelijking mag geloven, mogelijk een betere optie is. Ik ben alleen net niet meer bekend genoeg in deze wereld. Ergens las ik dat ik ook mag verwachten dat Nvidia zn prijzen zal aanpassen om bij te blijven? Is het de moiete dan waard om het nog even uit te zitten?
- Al die ledjes en fratsen zijn machtig mooi en volledig onnodig.
- Stroomverbruik is niet een issue, maar liever rendabel uiteraard
- Geen SLI meer. Dat was m toch niet, te vaak net knudde.
- Stil zou prettig zijn, heb al een silent case, ongetwijfeld is alles sowieso stiller dan die 2 bladblazers nu.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hm, door een verkeerd getimede enter eindigde deze post er al voordat ik een lijstje kon maken, in edit modus kan dit uberhaupt niet?
- WD Tera schijf voor storage en installatie games
- 2x 4GB geheugen, 1333hz
- Cooler Master Extreme Power plus
Waar ben ik zelf op uitgekomen?
De Nvidia 1050 of 1060, of de AMD RX480. Alleen blijken die ook wel allemaal in een paar varianten te komen....
Ik zoek een nieuwe grafische kaart (en is een CPU nodig?)
Ik ben momenteel in het bezit van 2 Nvidia GTX 550 in SLI modus. Laatst is er al een nieuwe SSD in gegaan welke echt wonderen verrichtte. Ik twijfel een beetje of mn CPU ook voldoende is, al trek ik dat liever door naar een volgende ronde.
Wat is je budget?
Ongeveer €250, hangt niet op een tientje. Ik hoef geen powerhouse, maar wil wel lekker een spelletje kunnen spelen (op de TV voornamelijk)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb nu Nvidia en eigenlijk gehad. Ik was daar naar aan het zoeken, de 1050's en de 1060's, maar toen kwam de AMD RX480 voorbij welke, als ik deze tweakers vergelijking mag geloven, mogelijk een betere optie is. Ik ben alleen net niet meer bekend genoeg in deze wereld. Ergens las ik dat ik ook mag verwachten dat Nvidia zn prijzen zal aanpassen om bij te blijven? Is het de moiete dan waard om het nog even uit te zitten?
- Al die ledjes en fratsen zijn machtig mooi en volledig onnodig.
- Stroomverbruik is niet een issue, maar liever rendabel uiteraard
- Geen SLI meer. Dat was m toch niet, te vaak net knudde.
- Stil zou prettig zijn, heb al een silent case, ongetwijfeld is alles sowieso stiller dan die 2 bladblazers nu.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hm, door een verkeerd getimede enter eindigde deze post er al voordat ik een lijstje kon maken, in edit modus kan dit uberhaupt niet?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 2500 Tray | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MSI P67A-GD65 | € 0,- | € 0,- |
| 2 | MSI GeForce GTX 550 Ti | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 165,- | € 165,- |
- WD Tera schijf voor storage en installatie games
- 2x 4GB geheugen, 1333hz
- Cooler Master Extreme Power plus
Waar ben ik zelf op uitgekomen?
De Nvidia 1050 of 1060, of de AMD RX480. Alleen blijken die ook wel allemaal in een paar varianten te komen....
[ Voor 52% gewijzigd door Martijn.C.V op 19-04-2017 19:54 ]