Hi Tweakers,
Momenteel gebruik ik voor de opslag van klantgegevens, documenten en andere bestanden de harde schijf van mijn MBP.
Nu dit onderhand een beetje vol begint te raken ben ik op zoek naar de juiste externe HDD/SSD voor de opslag van alle bestanden welke klanten mij opsturen in de komende jaren.
Nu heb ik al een aantal schijven gevonden, zoals de Lacie Rugged 2TB, Lacie Porsche Design en G-Technology schijven.
Echter wil ik jullie nu om jullie ervaring/mening vragen welke HDD/SSD ik het beste hiervoor kan aanschaffen?
Opsomming wat ik wil/doe/waarvoor ik het wil gebruiken;
- Minimaal 2TB (met oog op de toekomst is dit voor nu ruim voldoende)
- Snelle schijf voor overzetten / backuppen van bestanden/MPB
- Compatible met MacOS is een pré
- 2,5" inch schijf aangezien deze vervoerd moet kunnen worden
- .. aanvullingen vanuit jullie?
Alvast bedankt!
Xander
Momenteel gebruik ik voor de opslag van klantgegevens, documenten en andere bestanden de harde schijf van mijn MBP.
Nu dit onderhand een beetje vol begint te raken ben ik op zoek naar de juiste externe HDD/SSD voor de opslag van alle bestanden welke klanten mij opsturen in de komende jaren.
Nu heb ik al een aantal schijven gevonden, zoals de Lacie Rugged 2TB, Lacie Porsche Design en G-Technology schijven.
Echter wil ik jullie nu om jullie ervaring/mening vragen welke HDD/SSD ik het beste hiervoor kan aanschaffen?
Opsomming wat ik wil/doe/waarvoor ik het wil gebruiken;
- Minimaal 2TB (met oog op de toekomst is dit voor nu ruim voldoende)
- Snelle schijf voor overzetten / backuppen van bestanden/MPB
- Compatible met MacOS is een pré
- 2,5" inch schijf aangezien deze vervoerd moet kunnen worden
- .. aanvullingen vanuit jullie?
Alvast bedankt!
Xander