Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geen beeld, wel functionerende computer

Pagina: 1
Acties:

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:04

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
Het probleem is als volgt:

- op willekeurige moment lijkt de computer vast te lopen, echter is het het beeld wat je kwijt raakt. De monitor valt uit, echter reageert de computer nog wel op input.
Lijkt zo te zijn dat de aansturing van het beeldscherm weg valt, het beeldscherm werkt echter nog wel.

Ik heb inmiddels een ander beeldscherm geprobeerd, het probleem blijft. Videokaart getest met diverse benchmarks, geen freezes of ander soortige problemen.

Ik denk dat het probleem ligt in de voeding of de videokaart, echter zijn de problemen bijzonder gezien het feit dat de computer gewoon door blijft werken.

-= Very annoying forum person =-

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:53
Driver verwijderd met ddu en opnieuw geïnstalleerd?
Wat voor voeding? Wat voor videokaart?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:04

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
Nat-Water schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:49:
Driver verwijderd met ddu en opnieuw geïnstalleerd?
Wat voor voeding? Wat voor videokaart?
Voeding, niet helemaal zeker iets van Coolermaster een 500W model. Model volgt vanavond.

GPU is een GTX 460.

Drivers nog niet verwijderd, dit is een idee. Ik vrees echter dat het een hardware probleem betreft,

-= Very annoying forum person =-

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:40

nelizmastr

Goed wies kapot

De 460 is in computertermen inmiddels wel antiek en zo betrouwbaar als een Afrikaanse regering, dus testen met een andere videokaart kan ook een handige mogelijkheid zijn.

Als je PC onboard video heeft, eerst dat even checken :)

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold