Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Raspberry Pi Zero W met wifi en bluetooth kost 10 dollar

Pagina: 1
Acties:

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:00
Kleinigheidje, halverwege 4e alinea:
Raspberry heeft echter plaats gevonden voor twee micro-usb-poorten
dat is niet correct. Er is maar één micro-usb-poort, maar ze misbruiken een 2e micro-usb header als power plug.

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:03

Rmg

De afmetingen van de Zero W zijn 65x30x5mm, gelijk ana de Zero. Daarmee is de Zero W een stuk kleiner dan het vlaggenschipmodel, de Raspberry Pi 3 Model B, dat ongeveer veertig euro kost.
Ook nog een spelfout er tussendoor geglipt

• Roland78
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-04 13:30
Het gaat om een witte variant, een variant met een opening, zodat de gpio-poorten eenvoudig zijn te bereiken, en een derde variant met een opening specifiek bedoeld voor de camera.
"Witte variant" is hier niet goed vertaald. Er staat in het Engelse persbericht "blank" als in blind/geen opening/etc.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 02:32
Dank voor de feedback, ik pas het aan :)

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-11 12:44
Ik heb nu zo'n Zero W in huis, maar als ik toch gewoon een verloop stekker van micro USB naar normale USB A Female gebruik, en een USB muis aansluit zou de muis toch meteen moeten werken?

Het lukt helaas niet. Op die manier kan ik nog niks. Ik was van plan mijn Bluetooth muis en toetsenbord daarna te koppelen, zodat ik verder kan.

Ik had aan de hand van een Youtube filmpje al geprobeerd de Zero W via de USB op mijn PC te installeren, maar de verbinding via Putty wil niet tot stand komen.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Probeer het eens in Raspberry Pi - deel 2 ipv een subforum voor feedback over nieuwsartikelen ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-11 12:44
Raven schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 20:13:
[...]

Probeer het eens in Raspberry Pi - deel 2 ipv een subforum voor feedback over nieuwsartikelen ;)
Sorry, volgens mij heb ik op verkeerde termen gezocht in het forum.

Ik ga het nog een keer proberen :+
Pagina: 1