Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen zoals Division / Overwatch / Black Desert Online / World of Warcraft / League of Legends / CS:GO etc.
Het liefst zou ik hier de komende jaren mee kunnen gamen zonder nieuwe componenten aan te schaffen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1800 iets meer of minder is geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
n.v.t.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik dacht aan:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor bijna alle merken (liever geen AMD) maar voorkeur gaat uit naar Corsair & MSI.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
In mijn huidig systeem heb ik liquid cooling, hier heb ik een aantal problemen mee gehad dus mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar fans (M'n processor overheat omdat er troep ophoopt in het filter waar de liquid door heen gaat). Tenzij jullie dit toch wel aanbevelen zal ik dit nog overwegen.
Ga je overklokken?
Niet van plan op dit moment, misschien in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag het beste mogelijk voor deze prijs en zou graag jullie mening horen over hetgeen wat ik geselecteerd heb, op of aanmerkingen worden gewaardeerd!
Voornamelijk gamen zoals Division / Overwatch / Black Desert Online / World of Warcraft / League of Legends / CS:GO etc.
Het liefst zou ik hier de komende jaren mee kunnen gamen zonder nieuwe componenten aan te schaffen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1800 iets meer of minder is geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
n.v.t.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik dacht aan:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 352,95 | € 352,95 |
| 1 | MSI Z170A GAMING M5 | € 179,- | € 179,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G | € 695,- | € 695,- |
| 1 | Corsair Obsidian 450D | € 104,- | € 104,- |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 43,50 | € 43,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M4A2133C13 | € 140,- | € 140,- |
| 1 | Cooler Master GM G750M | € 81,- | € 81,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 162,80 | € 162,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.758,25 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor bijna alle merken (liever geen AMD) maar voorkeur gaat uit naar Corsair & MSI.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
In mijn huidig systeem heb ik liquid cooling, hier heb ik een aantal problemen mee gehad dus mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar fans (M'n processor overheat omdat er troep ophoopt in het filter waar de liquid door heen gaat). Tenzij jullie dit toch wel aanbevelen zal ik dit nog overwegen.
Ga je overklokken?
Niet van plan op dit moment, misschien in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag het beste mogelijk voor deze prijs en zou graag jullie mening horen over hetgeen wat ik geselecteerd heb, op of aanmerkingen worden gewaardeerd!