Ik heb een nieuwe simcard geinstalleerd op mijn samsung s7. Maar het toestel is pas te gebruiken als ik ingelogd ben via een google account. De verificatiecode wordt vervolgens opgestuurd via sms. Die kan ik niet lezen omdat ik het toestel nog niet kan gebruiken. Een vicieuze cirkel. TMobile wist geen oplossing, bij samsung is een storing op de site. Weet iemand hoe ik het toestel binnen kan komen zonder mijn google account?
Vraag
Alle reacties
[verwijderd]
[ Voor 72% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:29 ]
Ik neem aan dat je de code voor 2FA bedoelt. Je kunt via de website 10 backupcodes opvragen die je elk moment kunt gebruiken.
Bedankt, maar die simcard past niet in mijn oude toestel en een ander heb ik niet hier. Het beste zou zijn als ik gewoon mijn toestel kan gebruiken zonder google. Het is mij een raadsel waarom het menu mij geen optie geeft om dit over te slaan, maar dat ik mijn google account moet bevestigen.
Code voor 2FA? Welke website? Ben een leek.
Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee reacties onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.
Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee reacties onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.
[ Voor 58% gewijzigd door rens-br op 28-02-2017 16:07 ]
Ik zou voor je telefoon sowieso een device password maken, in plaats van je eigen wachtwoord te gebruiken.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Is je S7 ook nieuw? Dan het instellen van google even overslaan (ja dat kan) en dan nadat de installatie klaar is inloggen bij google.
Het inloggen via pin lukt wel. Maar daarna kom ik niet verder dan de licentievoorwaarden. Ik kan dus per sms of telefoon geen inlogcodes ontvangen, zoals de door u voorgestelde back up site van google wil..
Dutchdeveloper, ik ben overgegaan naar Tmobile, vandaag. De telefoon is een maand uit, en functioneerde hiervoor wel. Hoe kan ik het instellen van google nu nog overslaan?
Tmobile heeft me een reset aanbevolen. Alles kwijt, als het al lukt. En samsung ziet als laatste redmiddel om via mijn samsung account de telefoon te ontgrendelen. Heb geen samsung account. Van de regen in de drup.
Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Drie reacties onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.
Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Drie reacties onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.
[ Voor 22% gewijzigd door rens-br op 28-02-2017 16:08 ]
Heb je het toestel hiervoor al gebruikt? Want normaal gesproken is een sim wissel niet moeilijker dan oude sim eruit halen en nieuwe erin stoppen.Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:21:
Dutchdeveloper, ik ben overgegaan naar Tmobile, vandaag. De telefoon is een maand uit, en functioneerde hiervoor wel. Hoe kan ik het instellen van google nu nog overslaan?
Ik weet het, het is niet mijn eerste mobieltje. Ja, ik heb het toestel een maand in gebruik en het werkte prima. Hoe ik het toen heb gedaan, geen idee. Vroeg me wel af waarom dat moest maar ok, het werkte.
Maar nu gaat het mis. Het menu biedt me geen mogelijkheid dat account over te slaan en later in te stellen.
Maar nu gaat het mis. Het menu biedt me geen mogelijkheid dat account over te slaan en later in te stellen.
Maar goed, de reset is ook aan het mislukken. Toestel is bevroren, kan niet eens meer uit en zelfs de samsung chatmevrouw begint zich zorgen te maken.
Voor de derde keer: Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Zie ook je PM.
Voor de derde keer: Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Zie ook je PM.
[ Voor 38% gewijzigd door rens-br op 01-03-2017 08:49 ]
Niet dat we je niet willen helpen. Maar het is erg lastig om je aanwijzingen te geven aan de hand van de tekst die je ons geeft. Het is wellicht makkelijker om even langs te gaan bij een winkel van T-Mobile, die kunnen je dan even laten zien waar het eventueel mis gaat. (Of concluderen dat het echt mis is)
Anders zou je foto's willen posten van de schermen die je ziet, wij kunnen je dan aanwijzingen geven welke stappen je kan doorlopen.
Overigens gaat een hedendaagse Smartphone altijd uit wanneer je de aan/uit knop inhoudt (voor +/- 10 seconden).
Anders zou je foto's willen posten van de schermen die je ziet, wij kunnen je dan aanwijzingen geven welke stappen je kan doorlopen.
Overigens gaat een hedendaagse Smartphone altijd uit wanneer je de aan/uit knop inhoudt (voor +/- 10 seconden).
Pagina: 1